2014. április 17., csütörtök

Sajnálom....!!!!!

Sziasztok.
Igen tudom nagyon sokat késtem az új résszel, de nekem is van életem az íráson kivül.
Májusban 3 fontos vizsgáim lesznek, amin eldől, hogy igen papíron szakács leszek és ez nekem nagyon fontos, ezért a tételeket bújom egyfolytában.
Tudom valami írnom kellett volna, jeleznem hogy mi a helyzet, sajnálom.
Kb 1-2 hét mire tudok hozni egy rendes, hosszú részt, mert nem akarok valami összekapart fejezetet az orrotok alá dugni.
Sajnálom tényleg, de remélem megértitek.:)

                                 M.x

2 megjegyzés:

  1. Szia! :) Mikor lesz új rész? Nagyon szeretem ezt a blogot és nagyon kíváncsi vagyok rá.... Légyszi siess h tudsz! Már több mint 2 hónapja nm volt rész :( Írj vissza légyszi ha tudsz :) puszi :*

    VálaszTörlés
  2. Így csak veszítesz az olvasóidból...... :/

    VálaszTörlés