2013. június 25., kedd

légyszi komizzatok :P
37.fejezet -"Hátba támadtál? Pont te?"
*Louis szemszöge*
Ebben az egy hétben nem voltam önmagam. A
srácoknak is fentűnt hogy feszült vagyok, de ők
abban a hitben éltek hogy Eleanor az oka. Pedig a
gondolataim egy másik lányon jártak. Barna
szem,barna haj,egy szép mosoly,ami azt sugallja
hogy ő magabiztos,határozott. Vele minden
örültséget kiprobálhatnék,mint például bungee
jumping,vagy akár egy füves cigi kipróbálása.
Talán a vad természete fogott meg,vagy csupán
önmaga,nem tudom. Eleanor szöges
ellentétje. Fogalmam sincs hogy Ők ketten hogyan
lettek legjobb barátnők anno. Amikor Bella
felhívott,és megmondta hol vannak
Harryvel,egyből elkezdtem a böröndömbe pakolni.
Nem terveztem hogy sokáig ott is maradok,ugyanis
a tervem az volt hogy Bellát haza hozom
magammal. Nem hagyom ott Harrynek. Jelen
pillanatban az sem érdekel hogy Ő mit fog ehez
szólni,de vállalom Belláért,azt hogy elveszítem a
legjobb barátomat. Egy részem hálás neki
azért,mert Bellát behozta az életünkbe,de
másrészt még mindig
haragszom rá. Féltékeny vagyok rá,mert ő
érezhette ebben az egy hétben Bella ajkának
ízét,kitudja hányszor tehette magáévá. Én akarom
Bellát magamnak. Vissza akarom adni Harrynek
azt a fájdalmat amit nekem okozott akkor,amikor
Eleanorral eleinte még csak ismerkedtünk,de Ő
nagyon jól tudta hogy nekem már akkor nagyon
tetszett,mégis kikezdett vele. Eleinte jó ötlet volt
ez,de így hogy Bella fontos lett a számomra,már
nem csak bosszúról van szó. A repülőn
egyfolytában az ablakon néztem ki,arra várva
hogy mikor
érkezünk meg. Minnél előbb magam mellett
akarom tudni.
Zayn,és Perrie jelenleg Franciaország szeretetét
élvezik. Igen,vannak olyanok akiknek minden jól
sikerül. Zayn azért ha ideje engedi hívogatja
Ariat,de a lány kinyomja,vagy kikapcsolja a
telefonját. Jelentek meg róla cikkek pár újságban
hogy sokszor jár nőgyógyászhoz,és hogy felszedett
pár kilót. Mindegy,nem is az én dolgom,majd ők
megoldják.
"Kedves Utasaink! Kérjük kapcsolják be az
öveiket,megkezdjük a leszállást"-mondta be egy
női hang.
Amikor a
böröndömet fogtam,akkor jutott eszembe hogy
meg sem kérdeztem Bellától hogy melyik
szállodában szálltak meg. Gyorsan kivettem a
telefonomat a farzsebemből,és felhívtam Őt.
-Megkérkeztél? Mikor érsz ide?-kérdezte suttogva.
Biztos Harry is ott van valahol mellette.
-Itt vagyok már a közeledben. Hol szálltatok
meg?
-Nem tudom a nevét,de valamilyen Őt csillagos
szállodában. Ez Dubai legmagasabb épülete.-
suttogta.
-Fél óra és ott vagyok.-mondtam majd bontottam
a vonalat.
Gyoran megtaláltam azt a szállodát
amit Bella mondott. De a bejáratnál
megtorppantam. Biztos ezt akarom? A többiek,a
rajongók mit szólnak majd? Ugyan Louis! Mióta
foglalkozol mások véleményével?
Bementem a szállodába,megálltam a
recepciónál,ahol egy fiatal hölgy volt.
-Jó estét. Miben segíthetek?-kérdezte mosolyogva.
-Harry Styles lakosztályát keresem. Megtudná
mondani hogy melyik szobában vannak?-tértem a
lényegre.
-Sajnálom,de a vendégeinkről nem adhatok ki
semmilyen információt.-felelte.
-Még ennyiért sem?-mutattam felé 100 dollárt.
Igen lehet hogy kissé sokat adok érte neki,de nem
érdekel. Emlékezzen rá hogy ki az a Louis
Tomlinson.
-A 2014-es szoba az övé.-mondta majd eltette a
pénzt.
-Köszönöm.-mosolyogtam rá,majd elindultam a
lifthez. Alig várom hogy lássam Harry képét mikor
meglát majd,és ahogy elvíszem a szerelmét.
Kiszálltam a liftből,egy hosszú folyósora értem,a
padlón vörös szönyeg volt. Megkerestem a 2014-
es szobát. Vettem egy mély levegőt,majd
bekopogtam. Semmi válasz. Mégegyszer kopogtam.
"Engedj már el!-kiabált Bella.
Ideges lettek.kezem ökölbe szorult,és meg sem
várva hogy kinyissák nekem az ajtót,benyitottam.
A látvány ami fogadott lesokkolt. Bella a földön
sírt,Harry pedig fölötte hajolt,és simogatta a hátát.
-Mit tettél vele?-közeledtem Harryhez. Hangomra
felkapta a fejét,és rám nézett.
-Te meg hogy kerülsz ide?-kérdezte.
-Belláért jöttem. Haza viszem.-néztem a szemébe.
-Micsoda?-állt fel Harry a helyéről.
-Jól hallottad. Gyere Bella.-tártam ki a kezem
neki hogy felsegítsem.
-Ne érj hozzá. Nem viszed őt sehova Hacsak ő nem akar veled menni,és biztos hogy
nem akar.-mondta Harry idegesen. -Bella.
Elmondod te vagy mondjam én?-néztem rá.
Harry ide oda nézett közöttünk,nem értett semmit.
-Mit kéne elmondanotok?-kérdezte.
-Akkor mondom én. Bella felhívott,mert te biztos
megbántottad. Mondta hogy jöjjek érte,és itt
vagyok.-mosolyogtam Harryre. -Ez igaz? Ennyire
haragszol rám? Miért pont őt hívtad? Louis gyűlöl
téged.-mondta Bellának Harry. -Nem gyülöl. Ő
látogatott a börtönben mikor te nem.-suttogtaBella
-Csak mert nem mertem hozzád bemenni,féltem
hogy megint veszekednénk. Nem voltam benne
biztos hogy voszonzod az érzéseimet. De már
tudom hogy szeretsz.-mondta Bellának aki
időközben már köztünk állt.
-Mehetünk végre kicsim? Unom már ezt.-ásítottam
egyet.
-Minek szólítottad?-nézett rám idegesen Harry.
-Jól hallottad nem? Szeretem Bellát,bele
szerettem,és ő is érez valamit irántam.-mondtam
büszkén.
-Hátba támadtál? Pont te?-kiabált Harry rám.
-Megérdemelted. Most pedig megyünk.-fogtam
meg Bella kezét,és
magamhoz húztam.
-Harry én nagyon sajnálom...de ami köztünk
történt az nem hazugság volt...kezdett Bella
magyarázkodni,azonban Harry közbe szólt. -Nem
érdekel a magyarázatod. Becsaptál,hülyének
néztél,és még te akadtál ki Cara miatt?-Kérdezte
Harry cinikusan. -Harry én szeretlek.-mondta Bella
sírva.
-Nem érdekel. Takarodjatok mindenketten el.-
mondta Harry.
Öröm volt Harryt így látni,megtörtént sebzettnek.
-Nem hallottátok? Tűnés!-kiabálta.
Megfogtam Bella kezét,aki még mindig sírt,és
kimentünk a
szobából. Ha azt kérdezitek hogy megsajnáltam-e
Harryt akkor azt mondom hogy igen...egy kicsit.
-Hova szeretnél menni?-kérdeztem Bellától.
-Vissza Londonba. Kérlek.-nézett bele a
szemembe. Válaszként megszórítottam a kezét.
Haza viszem hozzám. Lesz számára egy jó hírem
otthon aminek remélem nagyon örülni fog.
*Harry szemszöge*
Lassan két hét telt el a Louissal való incidensük
óta. Nem tudom hogyan de elérte hogy Bellát
kiengedjék a börtönből,és most Bella a saját
lakásában él. Mi pedig megyünk
Ghanaba. Aria is velünk jön,aminek Perrie nem
nagyon örül,Zayn viszont titkon igen. Remélem
nekik sikerülni fog minden nem úgy mint az én
esetemben. Egy szerencsétlen baromnak érzem
magam,akit olyan könnyen átvertek. Ezért nem
akartam soha szerelmes lenni. Jobb ha én játszok
mással mint ha velem játszanának,és amilyen
balek vagyok itt ülök Bella testvérénél,egy
nőgyógyásznál. Megigértem neki hogy beszélek
vele,és be is tartom a szavam. Hiányzik Ő,az
illata,hangja,ahogy rám néz. Sokszor vissza idézem
azt az időt,hetet amikor csak mi ketten
voltunk,magunknak éltünk. Dubai lett a kedvenc
helyem,annak ellenéte hogy egyedül távoztam
onnan. Éreztem hogy jobb oldalamra leül valaki a
székre. Ránéztem,de el is néztem rögtön. -Nem
ismersz meg?-kérdezte a mellettem ülő nő.
Ránéztem ismét,jobban szemügyre vettem, és
akkor esett le hogy ki ő. -Aria. Te hogy kerülsz
ide?-kérdeztem.
-Hosszú lenne elmesélnem. De te mit keresel egy
nőgyógyásznál?-mosolygott. -Bella féltestvéréhez
jöttem.-feleltem.
-Van neki testvére?-
kérdezte Aria. Hát igen,számíthattam rá hogy még
ő sem tudja.
-Igen van. Pár hete tudtam meg én is.-
válaszoltam.
-Peter az?-kérdezte.
-Igen,de honnan tudod hogy ő az?-kérdeztem
újból.
-Ő az orvosom.-felelte halkan. A szám o alakot
vett fel,nem tudtam mit mondjak.
-Aria itt a baba ultrahangos képe.-jött ki egy
fiatal barna hajú orvos. Hasonlított Bellára. Szóval
ő Peter. De mivan? Milyen baba? Ránéztem
Ariara,aki engem nézett. Ijedt arckifejezése
megrémisztett.
-Terhes vagy?-kérdeztem a nyilván valót.
Ő lassan bólintott,és maga elé nézett. Kezében
szorította az ultrahangos képet,amin a méhe volt
látható,amiben egy kicsi még felismerhetetlen test
volt. Egy új életet hord a szíve alatt. Egy
babának ad majd életet. Ez a világ egyik legszebb
ajándéka.
-Ugye nem mondod el Zaynek?-törte meg a
csendet. Köpni nyelni nem tudtam.
Titkoljam el az egyik legjobb barátom elől hogy a
volt párja állapotos,és hogy tőle? Ha megtudná,és
kiderülne hogy én tudom,akkor megint feszültség
lenne a bandában. Így is van,de elég most ennyi.
Mi lenne a helyes döntés?

6 megjegyzés: