2014. március 3., hétfő

Màsodik évad, -hetedik fejezet. Slow Down.

Sziasztok:) Most próbàltam sietni az új résszel. Annyira örülök neki hogy még most is tudok meglepetéseket okozni.:D.   Bocsi a rövid fejezetért de próbáltam sietni :) Remélem ez a rész is elnyeri a tetszéseteket, és nyugodtan barmely féle veleményekre kivàncsi vagyok :) Szeretném veletek megszeretni a Harlena párost is. Selena nem olyan rossz mint gondolnátok. Harry&Bella vs Harry&Selena :)


                                       M.x



~Selena szemszôge~



Szegény csalàdból szàrmazok, így megtanultam mi az a nélkülözés. Ezért azon vagyok, hogy akin tudok segítek. Jótékonykodok, soha nem a saját javamat helyezem előre. Szerencsésnek mondhatom magam, mert sokan mellettem állnak, támogatnak. Soha nem fogom tudni megköszönni, azt a támogatást, kítartást, segítséget a családomnak, barátaimnak, rajongóimnak, amit értem tettek. Nekik köszönhetem azt, ahol most vagyok. Tudom nem látszik sokszor, de elég visszahúzodó szoktam lenni, inkább szeretek egyedül lenni a csendben, már ahogy mostanában sikerül.
Probáltuk tagadni, nem együtt mutatkozni, titkolni a kapcsolatunkat, de nem sikerült.
Szemfüles újságírók, paparazzik minden lépésünket követték. Nem akartam azt a felhajtást mikor Justinnal voltam együtt. Nyugalmat akartunk mindketten, a kisfiával együtt. Aaron egy tünemény, aranyos kisfiú. Hamar elfogadott engem, mint az apukája barátnőjét. Pedig féltem, rettegtem attól hogy nem fog kedvelni. Amikor Harry nem tudja magával vinni, elviszem magamhoz, így Anne válláról leveszek egy súlyt.
Anyukám mikor megtudta, hogy a szerelmemnek már van gyereke nem örült neki. Azt mondta hogy ha oda kerülne a sor, Harry elvenne, Aaron nem lenne az unokája. Nem értem miért ellenzi ezt a kapcsolatot. Tudom Harrynek régen elég zűrős volt a magán élete, de az már a múlt. Mikor Taylor megtudta hogy a volt barátjával randizgatok, nem tetszett neki. Senki nem díjazta ezt a kapcsolatot. Pedig azt akartam, hogy ha másban is, ebben is támogassanak a családom, és a legjobb barátnőm. De nem így lett. Demi hozott minket össze, amiért hálás vagyok neki. Újra melegítettük a barátságunkat és jobb mint valaha volt. Harry tiszta szívű ember, teljesen elvette az eszem. Szívem minden négyzet centiméterével szeretem. Mikor megölel érzem biztonságban vagyok, hogy senki nem bánthat, nem választhat minket szét. Ha csak a hangját hallhatom, attól is jó kedvem lesz. De félek. Félek hogy olyanná akar formálni, változtatni mint a volt párját. Tudom és híszem, bármit fogok tenni a kapcsolatunkért, nem fog úgy szeretni, rajóngani értem, mint ő érte. Az ő emléke beárnyékolja a kapcsolatunkat, bármi is fog történni a jövőben. De én még ennek tudatában is szeretem, vele maradok, bármi legyen. Nélküle még levegőt se tudok venni, annyira függök tőle. Bát ezt kifelé nem mutatom, hísz úgy se értené senki. 
-Szívem, te mit csinálsz, itt a konyhában ilyenkor?-karolt át hátulról szerelemem, ezzel a cselekedetével kizökkentve a gondolataimból.
-Gondolkozok, tudod szeretek egyedül lenni a gondolataimmal.-vontam vállat.
-De te hogy hogy felkeltél?-váltottam gyors témát. Nem szeretem mikor elkezd faggatozni a gondolataimról.
-Üres volt nélküled az ágy, nem volt kit átkarolnom.-vágott szomorú képet.
-Olyan vagy mint egy kisfiú. Mi lesz ha elkezdődik a turném? Akkor egész végig a telefonon fogsz lógni?-húztam fel a szemöldökömet .
-Miért ne? Senki nem tiltja azt.-kezdte el csókolgatni a nyakam.
Egybõl libabôrös lettem, szìvem majd kiugrott a helyérôl.
-Harry, kérlek ne itt. Legalàbb menjünk fel a szobàba. Aaron bàrmikor felkelhet és nem lenne szerencsés, azt làtnia.
-Elôbb utòbb úgyis mrgfogja tudni mit csinàlnak a nagyok.-kuncogott bele a nyakhajlatomba.
-Ne, akkor is, ott a szoba.-toltam el magamtól.
-De maradi vagy. Nem tudom mi a bajod a konyhàval.-vàltott àt sértödékenybe.
-Sel, holnap beszélni akarok veled.-vàltott àt komolyra. 
Megilyesztett ez a komolysàg. Éreztem hogy fél errôl beszélni. Mindig ilyen mikor Bellàról van szó. 
-Jó, de majd akkor holnap. Leszeretnék feküdni Harry.
-Hé, de elôbb fürôdjünk együtt, rendben kicsim?-adott puszit a szám szélére. 
-Rendben, mig veszek magunknak elő pizsamát, addig megcsinálod a vízet?-kérdeztem tőle.
-Persze, de ne várattas meg, mert utánad megyek, és ruhástul bedoblak a kádba.-fenyegetőzött.
-Oké, oké sietni fogok. -szaladtam fel a lépcsőn.
Imádom őt, és tudom hogx ő is szeret engem, mert nem játszana az érzéseimmel, tudom ő nem olyan.

2 megjegyzés:

  1. Team Bella & Harry, szeretem Selenát mint énekesnő és mint ember nem erről van szó, de a történetbe inkább a Harry és Bella párost kedvelem jobban. :) Remélem Harry mihamarabb találkozik a lányával. ;)

    VálaszTörlés
  2. SO PERFECT :) kövit gyorsan!!!! :)

    VálaszTörlés