2013. május 31., péntek

35.Fejezet-Vágyak tánca...


Sziasztok....hát nem is tudom hol kezdjem....tudom késtem a résszel,és nem is jeleztem hogy mikor hozom. nagyon sajnálom....mehetek augusztusban pótvizsgára,szóval most nagyon nem vagyok a toppon....nem tudom, hogy mikor hozom az új részt de sietek ahogy tudok ígérem:) remélem tetszeni fog fog ez a rész.továbbra is számítok rátok,és a véleményeitekre :) kellemes olvasást :)pusz :*


                                                                                                            

*Harry szemszöge*
Most az egyszer úgy érzem hogy minden rendben van az életemben. Leginkább Bellával. Szavakba nem tudom elmondani hogy mennyire hiányzott,vágytam rá. 
Kimerem jelenteni hogy tudom mi a szerelem. Eddig nem tapasztaltam,nem éreztem ilyet mint most. Ami még boldogabbá tesz az hogy ő is viszont szeret. Testem minden négyzetcentimétere bizsereg ha megcsókolom,vagy csak mélyen a szemébe nézek. Pillantása mindent elárul amikor rám néz. Boldognak akarom őt látni,örömöt akarok neki okozni. Aranyos volt mikor attól félt hogy lezuhanunk,vagy amikor elmondtam neki hogy hova hoztam. Szeme csak úgy csillogott,és egy csókot kaptam jutalmul. Kiakarom hozni őt a börtönből hogy magam mellett tudhassam,biztonságban. A reptéren hívtunk magunknak taxit,és elmentünk egy szállodába. 
Nem akár milyen szobát vettem ki magunknak,mert Bella a legjobbat érdemli. 
-Tessék a lakosztályuk!-mondta egy fiatal fiú aki kísért minket,és hozta a csomagjainkat. Kinyitotta előttünk az
ajtót,és egy hatalmas nappilit pillantottunk meg.
-Köszönjük!-mondtam a srácnak,és adtam neki borra valót is. Miután ezzel végeztem Bella után mentem aki kint állt a teraszon. Keze a korláton volt,haját fújta szél. Mögé léptem,átkaroltam a derekát és lágy csókot hintettem a nyakára. Éreztem ahogy karomban megborzongott a csók hatására. 
-Lemegyünk a partra?-fordult felém és kezét össze kulcsolta a nyakamon.
-Lemehetünk,de valami szexi bikinit vegyél fel.-néztem a szemébe.
-Te perverz.-mondta majd kibújt a karomból és elindult a hálószoba felé.
-Nem is vagyok az. Most meg kéne sértődnöm ugye tudod?-mentem utána,de megtorpantam az ajtóban a látvány miatt. Bella egy száll fehér neműben állt nekem háttal és épp a melltartóját akarta kicsatolni,de hátra nézett.
-Harry menj ki.-akadt ki.
-De hát már láttalak meztelenül.-kajánul vigyorogtam hogy zavarba hoztam.
-Nem is tudtam hogy téged zavarba lehet hozni.-léptem közelebb hozzá.
-Igen is zavarba lehet hozni. Nagyon lefogytam,és rossz az alakom. Kérlek menj ki!-kérlelt. Mosolyognom kellett rajta. Szerintem épp ellenkezőleg. Gyönyörű alakja van.
-Gyönyörű alakod van.-mondtam neki és megpusziltam a homlokát. Mélyeket lélegzett,szerintem félt hogy itt helyben letámadom.
-Had segítsek,jó?-vigyorogtam.
-Nem Harry. Egyedül is feltudok öltözni.-ellenkezett.
-Kérlek. Ígérem nem csinálok semmi olyat amit nem akarsz.-tettem a kezem a szívemre.
-Ígéred?-mosolygott Bella. Válasz helyett megcsókoltam. Kezemet lassan felvezettem a hátára,és megfogtam a melltartó kapcsát. Bella remegett az érintésemtől,és mertem remélni hogy nem azért mert fél,hanem mert ezzel izgatom őt.
-Legszívesebb most azonnal magamévá tennélek.-súgtam bele a fülébe. Gyorsabban vette a levegőt megfogta a pólóm alját. Elkezdte feljebb húzni,mire nekem egy vigyor ült ki az arcomra. Kikapcsoltam a melltartóját és a földre hajítottam. Bella segített kibújni a pólómból,és ő is a földre dobta.
-Szeretlek.-mondta majd megcsókolt. Tenyerem közé vettem az arcát,és így viszonoztam a csókot. Kezem alatt éreztem hogy Bella arca forró. Bella megfogta a nadrágom szélét az egyik kezével a másikkal pedig kigombolta. A ruha leesett rólam,amint érezte hogy semmi nem köti. Kiléptem belőle,de csókunk közben sem ért végett. Megfogtam a derekát,és az ágyra döntöttem. 
-Én is szeretlek.-mondtam neki majd újra megcsókoltam. Bella a bal kezével bele markolt a seggembe,mire én kicsit meghúztam alsó ajkát.
Olyan kiszolgáltatottnak tűnt alattam,és védtelennek. Mindig magam mellett akarom őt tudni. 
-Harry...-távolodott el tőlem. Nem értetettem miért távolodott el tőlem. Szemében még mindig láttam a vágyat.
-Még mindig a partra szeretnék menni.-mondta szinte suttogva. Szemeim majd kiestek a helyéről. Most szórakozik velem? Ilyenkor akar mikor már kezdtem beindulni?
-Micsoda?-mondtam,és a hangomon lehetett hallani hogy nem nagyon akarok a partra menni.
-Menjünk le a partra.-ismételte Bella. Nem értettem hogy minek akar ennyire a partra menni,de ez is az ő napja. Miatta vagyunk itt elvileg.
-Rendben.-sóhajtottam feladóan. Lemásztam róla,de előtte gyorsan megpusziltam a mellkasát. Ő erre kicsit meghúzta a hajam. Értetlenül néztem rá,mire ő felnevetett. 
-Min nevetsz?-mondtam össze húzott szemöldökkel.
-Semmin.-felelte majd lelökött magáról,mire én leestem az ágyról. 
-Hé. Ezért még kapsz.-álltam fel.
-Majd meglátjuk.-kacsintott majd gyorsan felhúzta a bikini felsőjét. Én is átöltöztem,utána pedig megkerestem a napszemüvegem. Bella egy strand táskába tett két darab törölközőt és nap tejet,majd elém állt. 
-Mehetünk Don Huan.-mondta. Bezártuk a lakosztály ajtót,és össze kulcsoltuk az ujjainkat. Egész végig beszélgettünk átlagos dolgokról. Amikor leértünk a partra Bella lefeküdt egy napozó ágyra,és én is követtem a példáját  Egy ideig csendben voltunk majd Bella megszólalt.
-Bekened a hátam nap tejjel?-nézett rám.
-Persze,de az enyémet is befogod.-vigyorogtam rá.
Bella a hasára feküdt,én meg ráültem a lábára. 
-Nehéz vagy.-nevetett.
-Nem is vagyok.-csíptem meg egy kicsit. Miközben kentem a hátát kikapcsoltam a bikini felsójét,hogy ott is bekenjem.
-Héé. Kapcsold vissza.-szólt rám.
-De hát ott is be kell kenni.-adtam az okost.
-Persze...itt nem fogsz levetkőztetni Styles.-nevetett ismét. Mikor végeztem,Bella felkelt és elindult a víz felé.
-Nem jössz?-fordult felém. Teljesen más,nem olyan mint amilyennek megismertem. Éreztem hogy van egy ilyen oldala,csak rejti mindenki elől.
Felálltam,és mellé sétáltam.
-Más fel a hátamra.-mondtam neki.
-De ha elejtesz akkor véged.-felelte. Rámászott a hátamra,és elindultunk a víz felé. Sokan néztek minket,biztos voltam benne hogy felismertek. Néhány lány elindult felénk,de utána mégis vissza fordultak. Mikor beléptem az vízbe,kicsit kirázott a hideg. Először hideg volt, de ahogy egyre beljebb mentem egyre melegebb lett. Már a derekamig ért a víz mikor megálltam és Bella lemászott rólam.
-Nem félsz hogy meglátnak velem?-kérdezte
-Mi? Ezt nem értem.-mondtam,és tényleg nem értettem.
-Tudod egy gyilkossal.-hajtotta le a fejét.
-Nem érdekel Bella. Szeretlek,és ezen senki és semmi nem tud változtatni.-emeltem fel a fejét,hogy a szemébe tudjak nézni. Tényleg nem érdekelt mások véleménye,míg anyám,Gemma és a srácok mellettem állnak. 
-Ha kell az egész világnak elmondom hogy szeretlek.-csókoltam meg. Látszott rajta hogy megkönnyebült.
-Mindenki figyeljen. Szeretem Bella Milfroodot.-kiabáltam. 
-Szeretem Bellát,és mindig is szeretni fogom.-kiabáltam.
-Hallgass mindenki minket néz.-fogta be Bella a számat,de látszott rajta hogy örül neki.
-Most már mindenki tudja,úgy hogy nem kell félned.-mondtam neki majd magamhoz húztam. Hagytam hogy a hullámok magukkal ringassanak minket. Olyan béke,és nyugalom van itt,senki sem zavar minket. Pont ahogy terveztem. 
-Harry...-nézett fel rám Bella.
-Igen kicsim?-kérdeztem.
-Menjünk fel a szobánkba.-húzta mosolyra a száját. Először nem értettem hogy miért,de amikor Bella megfogta a gatyám szélét leesett.
-Mire várunk még?-fogtam meg a kezét,és elkezdtünk a part felé menni Mikor kiértünk a partra,es olyan Őt éves kislány jött oda hozzám az anyukájával. A kislány úgy nézett ki mint abban az álmomban,amelyikben a Bellával közös lányunk meghalt. 
-Gyerünk kicsim. Köszönj neki.-bíztatta a kislányt az anyukája. A kislány csak nézett engem,de nem mert megszólalni.


                                                               






-Szia pöttömke.-guggolt le Bella hozzá.
-Hogy hívnak?-kérdezte tőle.
-D...Darcy..-dadogta. Szemeim kidülledtek a döbbenettől.
-Hány éves vagy Darcy?-fogta meg a kezét a szerelmem.
-Négy éves vagyok.-motyogta. 
Aranyos kislány volt,szeme csak úgy csillogót ahogy engem nézett. Én csak álltam egy helyben,ledermedtem,nem tudtam megszólalni. 
-Szereted a One Directiont?-kérdezett újból Bella.
-Igen,és egy aláírást akartam kérni Harrytől.-nézett fel rám. Lejátszottam magamban az álmom. Minden részletre jól emlékeztem. Zokogtam,ahogy tartottam a karomban a kislányomat.
-Harry.-Bella hangja hozott vissza a való világba.
-Tessék?-néztem le rá. Még mindig a kislány előtt gugolt.
-Adsz neki atógrammot?-nézett rám. Persze.-sóhajtottam. Én is leguggoltam Bella mellé és rámosolyogtam a kislányra.
-Van toll,és papír?-kérdeztem tőle.
-A pólómra szeretném.-mosolygott rám.
-Gyere közelebb.-fogtam meg a kezét. Ráírtam a polójára ezt: "Szertetettel Harry Stylestól Darcynak,a legnagyobb rajongómnak örök emlékül."
-Kész is.-adtam egy puszit az arcára. 
-Köszönöm.-őlelt meg. Ránéztem Bellára aki csak mosolygott. Elbúcsúztunk tőlük,és elindultunk az eredeti célunk felé,pontosabban a hálószobánkba. Hátam mögött hallottam ahogy Darcy azt mondja az anyjának.
-Anya valóra vált az álmom. Mosolyognom kellett ezen. Korához képest érett kislány. 
Lifttel mentünk fel a szobánkba. Bella egyből a fürdőszobába ment,én pedig a hálónkba  Behúztam a sötétítő függönyt,utána leültem az ágyra. Hallottam ahogy Bella kijön a fürdőből,és mivel sötét volt a szobában a háta mögé léptem,átkaroltam a derekát,és a fülébe súgtam.
-Most nem menekülsz.-mondtam majd magam felé fordítottam.
-Nem is állt szándékomban.-felelte majd megcsókolt. 
Csókunk egyre gyorsabb és szenvedélyesebb lett. Bella a tarkómra vezette kezét,és úgy túrt bele a hajamba. Elkezdett vezetni az ágy felé,majd egy hirtelen mozdulattal lelökött rá. 
-Nocsak..nocsak,miket tudsz még?-vigyorogtam rá. Ő válasz helyett ráült a csípőmre majd egy lágy puszit hintett a hasamra. 
-Most kínozni foglak.-mosolygott rám,majd megcsókolt. Mellkasom rendezetlenül emelkedett és sülyett. Kezemmel megfogtam Bella fenekét,és megszorítottam.
-A-a.-távolodott el. Teljesen kiszolgáltatottnak éreztem magam ebben a pillanatban. Szívem majd kiugrott a helyéről örömömben.
-Most rajtam a sor hogy örömöt okozzak neked.-súgta ajkamba,majd ismét letámadott ajkával. Érezem hogy ez lesz életem egyik legszebb éjszakája.

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó, hamar a kövit. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha elegendő komi,lesz és lesz iheletem hozom:))
      pusz:*

      Törlés
  2. A blogod valami eszméletlen jó!! Imádom <3 amúgy miből buksz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszik:)
      és sajnos gazdálkodásból,mivel középiskolás vagyok már. de tanulok,hogy átmenjek pótvizsgán.:) pusz:*

      Törlés
  3. nagyon jó lett a rész imádom ezt a blogot<3, kb mikor lesz kövi?:)) puszi:*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia:) ha minden jól megy akkor ma,de ha nem akkor holnap:)
      köszi hogy írtál,puszi:*

      Törlés
  4. mikor lesz új rész?:))

    VálaszTörlés