2013. április 1., hétfő

Gyűlölöm! 26.Fejezet



26.fejezet. Gyűlölöm!

*Louis szemszöge*

Nagyon sok ember azt hiszi, hogy az
elfogadás egyet jelent azzal hogy "hát nem
tehetek
mást, bele kell törődnöm a dologba". Ez azonban
valójában nem elfogadás! Az elfogadás szó egy
békés,
mosolygós állapotot takar, amelyben nincs harag,
nincs
feszültség. Ott béke van. Belső béke és mosoly.
És én nem fogadom el hogy Bella igy
belefúrakodott az életünkbe. Gyűlölöm őt! Utálom
őt teljes szívemből! Eleanor teljesen máshogy
viselkedik,mióta ő megjelent újra az
életében. Nem önmaga. Valójában milyen is ő? Az
akit én megismertem,a mosolygós,aranyos vicces
lány,vagy aki most van? Ki az igazi Eleanor
Calder? Mélyponton van a kapcsolatunk,Bella
miatt! Mostanában ő van a középpontban,bármiről
van szó. Harryvel is alig beszélgetünk.
Eltávolodtunk egymástól. És ki miatt? Hát a kis
Bellácska miatt! Zayn pedig alig van velünk.
Teljesen magába zárkozott,amióta Aria szakított
vele. Perrie pedig kórházban van,még mindig. Ha
Aria nem változik meg igy,akkor ezek a dolgok
Perrievel,Zaynnel nem történnek meg. És ki
változtatta át Ariát? Hát Bella. Minden baj forrása
ő! Hogy mit éreztem amikor kiderült hogy 3 évre
lecsukják? Örültem neki! Öröm volt nézni,hogy
szenved! Amikor vége lett a tárgyalásnak,Harryvel
elmentünk a próba terembe,ugyanis probálnunk
kell a turnéra. Egész úton nem szóltam hozzá.
Nem volt mit mondanom a számára. Eleanor pedig
ott maradt Ariával. Amikor megérkeztünk,a
teremben nagy csend volt.
-Megjöttünk!-mondta Harry a többieknek,akik
valamit nagyon
néztek a laptopon. Érdekelt hogy mit néznek ezért
közelebb mentem hozzájuk,és a szemem rátapadt
a képernyőre. Minden szó nagy betükkel volt írva:
"LOUIS TOMLINSON BARÁTNŐJE RÉGEN ÖRÖM LÁNY
VOLT? MÉGSEM OLYAN ÁRTATLAN MINT
AMILYENNEK MUTATJA MAGÁT CALDER
KISASSZONY? ÉS HARRY STYLESNAK MI KÖZE VAN
BELLA MILFROODHOZ? BELLA MILFROODOT
ELEANOR CALDER RONTOTTA MEG?"

-olvastam hangosan a szavakat. A kezem ökölbe szórult. Az
újjaimnak a vége elfehéresedett. Ez a nő mindent
tökre tesz körülöttünk! Mindent!
Egyszer csak fogtam magam,felálltam,és neki
mentem Harrynek!
-Ez mind a te hibád! Idióta barom vagy! Minek
kellett neked ezzel a cafkával össze szürnöd a
levet? Most minden a feje tetején áll!-üvöltöttem
bele a képébe,mikőzben fogtam a polóját! Jó
erősen szórítottam,és eszem ágában sem volt
lazítani a szórításon!
-A te kis barátnőd hibája! Ő keverte bele ebbe az
egészbe Bellát! Erre nem gondoltál Louis? Hmm?-
kiabált már ő is.
-Mondhatod volna nemet is az a lotyó,nem? Nem
minden Eleanor hibája!
Esküszöm Harry egy 15 évesnek is több esze van
mint neked! Mikor tanulod meg hogy ne a farkad
után menj? Nézd meg most mit tettél!-kiabáltam
rá. Iszonyat dühös lettem rá. Mindig körülötte
forog a világ,mindig minden róla szól a
bandában,és most kiadom magamból amit
gondolok!
-Az a kurva teljesen elvetta az eszed,hát nem
veszed észre? Ennyira vak vagy? Gondolkozz már
el hogy most mit fognak rólunk gondolni a
rajongók!-még mindig szórítottam a polóját,és már
zsibbadt az ujjam,de nem érdekelt.
-Ne merd
a szádra venni Bellát! Megértetted?-lökött el
magától Harry!
-Nem ismered! Nem tudom milyen valójából! Ne
akarj minden rám,és Bellára fogni! Fáj hogy
Eleanor drága nem is olyan ártatlan,mi? Ha egy
kis problémád van,mindig másra akarod kenyni!
Mindig meghátrálsz!-üvöltött a teremben. A fiúk
csak néztek minket. Teljes sokkban voltak.
-Miért te ismered? 1 hét ismeretség után tudod
milyen az igazi énje? Tudod? Nem! Gyilkos! Örült
az a nő!-mondtam bele a képébe.
-Most véged!-futott felém Harry! Hátrálni
kezdtem. Erre nem számítottam hogy nekem
jönne.
-Normálisak vagytok?-jött hozzánk Liam.
-Ugye nem akarjátok tönkre tenni a
barátságotokat? Gondolkozzatok el minden ketten
azon amiket most egymás fejéhez vágtatok!-
mondta Liam mikőzben eltolt minket egymástól.
-Te ebbe ne szólj bele!-kiabáltunk rá egyszerre
Harryvel.
-De bele szólok! Igy nem fogtok megbeszélni
semmit sem! Ugye nem akarjátok hogy a média
erről is beszéljen?-folytatta Liam. Ekkor bejött a
terembe Paul,aki megtorppant az ajtónál.
-Mi
folyik itt? Már a bejárati ajtónál lehet hallani
titeket! Most azonnal elkezdtek probálni,vagy
seggbe rúglak titeket,úgy hogy az Északi-sarkig
nem álltok meg!-üvöltött ránk Paul,pulyka vörös
arccal!
-Nem vagy az apánk!-szólt hozzá elöszőr Harry
-Lehet hogy nem,de én húztalak ki titeket
csomószor a szarból! Ugy hogy azt csináljátok
amit mondok!-lépett közelebb hozzánk!
-Szerintem már lenyugodtak! Hagyd őket Paul!-
kelt a védelmünkre Liam. Ő az egyetlen a
bandából aki ilyenkor nyugodt fejjel tud
gondolkodni.
-Zayn te nem szólsz semmit?-fordultam hozzá,és
ránéztem.
-Mégis mit kéne hozzá szólnom Louis?-kérdezett
vissza,miközben még mindig a földön ült.
Értetlenül nézett rám.
-Szép barátnőd van neked is! Szakít veled,és
egyből egy másik ember karjában megy,és nem is
akárki karjába,hanem egy híres színészbe!-köptem
egyett a földre. Zayn arca eltorzult,de közben
felállt a
helyéről,és közeledett felém.
-Mit mondtál?-szürte ki a szavakat a fogai között!
-Ha? Mit mondtál?-bökött a mellkasomba.
-Csak az igazat! Hogy a te kis ex barátnőd se
külömb mint Bellácska!-mosolyogtam rá. Egyszer
csak egy öklött éreztem meg a bal szememen.
Hunyorítva,de kitudtam nyítni,és Zayn láttam
magam elött mosolyogva.
-Jól gondolt meg miket mondasz-mondta.
-Elég legyen! Most azonnal haza takarodtok,és
kiszellőztetitek a fejeteket,és holnap itt legyetek
délután 1re!-lökött ki minket Paul
-Gyülöllek mindannyiotokat!!-Kiabáltam nekik,majd
kiléptam az ajtón. Magam után becsaptam az
ajtót,és egyenesen Eleanorhoz mentem. Reméltem
már otthon lesz. Ki kell magamból adnom
mindent. És most ő következik.

3 megjegyzés: