2013. március 29., péntek

Tárgyalás III. rész - 25.fejezet


25.fejezet. Tárgyalás III.rész


*Harry szemszöge*
A jó szív akkor is szeret, ha a másik nem érdemli
meg. Igen ám,de tudom hogy Bella nem ilyen.
Akkor éjszaka olyan oldalát mutatta meg
nekem,amiről kevesen tudnak a létezéséről. Annak
ellenére amit megtudtam róla,a legjobb esetben
az emberek undoródnának tőle,és megszakítanának
minden kapcsolatot az ilyen emberrel. De én mit
csinálok? Megmondom neki hogy megszeretném
csókolni. Amikor vele vagyok,nem tudok
gondolkodni,és olyanokat mondok ki amiket
nem kellene. Lehet hogy nekem is játszanom kéne
az elérhetetlen szerepet? De ha egyszer nem
tudok magamnak parancsolni! Megőrjit ez a lány!
Három nap és turnéra indulunk. Fura lesz a
családunktól távol lenni,a szeretteinktől,de most
ezt kell tennünk. Nem láthatom Bellát,nem
idegesíthetem,vagy ő engem. És kitudja hogy a
bíró is hogy fog dönteni. Lehet hogy önvédelem
volt,mégis megölt valakit. Tudom nem kellene
vele foglalkoznom,és néha én magam sem tudom
miért foglalkozok vele,de foglalkozok.
Ha nem tudom mivan vele,ha nem hallom a
hangját,vagy csak nem látom,ideges leszek.
Tudom,érzem hogy ő is érez valamit irántam,de a
büszkesége miatt ilyen bunkó velem.
-Hallottam kiabálásokat Bella öltözöjéből-kezdett
bele Cara. Reméltem hogy az igazat fogja
mondani. Nagyot csalódnék benne,ha hazudna,csak
azért hogy Bellának rossz legyen.
-Olyanokat hallottam hogy Bella fenyegeti Tomot
hogy,megöli,ha nem kapja meg ami jár neki.-
mondta Cara,mikőzben Bellára nézett. Bella arca
eltorzult a fájdalomtól. Nem
is a fájdalomtól hanem az idegességtől!
-Ne hazudj Cara!!!-kiabált Bella a teremben!
Mindenki őt nézte,Kiváncsiak voltak hogy most mi
lesz. Mivan ha Cara igazat mond? Csak nem
találna ki ilyet,hiszen elöbb utóbb ugyis kiderülne.
De Bellából sem nézem ki hogy megölne valakit.
Mindene megvan,akkor miért fenyegetözött volna?
-Én nem hazudok! Tom mondta hogy megfogja
adni a tartozást,csak most nem tudja,és te erre
mégjobban elkezdtél kiabálni,és a végén azt
mondtad idézem "Hogy most meghalsz"! És utána
csak egy csattanást hallottam!-mondta nyugodtan
Cara. Bella felpattant a helyéről,és elindult Cara
felé,de az ügyvédje lefogta. -Hazudik!! Esküszöm
ilyen nem történt! Hazudiik!!-kiabálta ismét Bella.
-Csendet a teremben!-csapott az asztalra a bíró.
-Kérem mindenki nyugodjon meg!-nyugtatgatott
mindenkit a bíró. Időközben Eleanorék is vissza
jöttek a terembe,igy ők is tanúi voltak a
jelenetnek.
-Ne higgyen neki!!!-kelt ki magából Bella. Oda
kellett mennem,hogy énis lefogjam,mert az
ügyvédje már alig bírta. -Nyugodj meg! Igy csak
magad ellen búzdítod a bírót is!-súgtam neki oda.
-Nem érdekel! Harry te is láthatod hogy hazudik!-
kiabált bele a képembe. -Látja milyen őrült?-
fordult a bíróhoz Cara.
-Bolondok házába kéne zárni!-hergelte tovább
Bellát.
-Csendet a teremben!-kiabálta túl az embereket a
bíró.
-Tíz perc,és meghozzuk a bűntetést az
esküttszékkel!-mondta a bíró,majd kiment a hátsó
ajtón,a többi emberrel!
-Bella,kérlek nyugodj le! Pont ezt akarja ez a nő
személy! Hogy kikelj magadból!-jött hozzánk
Eleanor.
-Jajj kicsim! Érzem hogy nem fog tetszeni,ami
büntetést kiszabnak neked.-nyávogott Hugo. Nekem
is rossz elő érzetem volt. A hasam görcsbe
rándult,a kezem ökölbe szorult akaratlanul is.
Kétségbe estem. Mivan ha Bellát pár évre
bezárják? Kibírnám én? Vagy Eleanor? Mi lesz
velünk akkor? És vele? Hogy fogja kibírni azt?
-Figyeljen rám Bella!-szólt Bellához az ügyvédje.
-Mindent meg
teszek majd annak érdekében hogy a lehető
legkisebb büntetést kapja,persze ha oda kerülne a
sor.-mondta neki az ügyvédje. De Bella nem
figyelt rá. Egyik fülén be,másikon ki. Mintha
kikapcsolta volna a világot maga körül. Csak
meredt maga elé. Rossz volt igy nézni őt.
-Bella!-rázta meg a vállát Aria. De semmi.
-Bella! Hallasz?-mondta neki hangosabban Aria.
Megint semmi. Egyszer csak elkezdett zokogni.
-Miért? Miért? Miért velem történik ez? A régi
életemet akarom!-zokogott! Aria magához ölelte.
-Ssshh!
nyugtatgatta Aria.
-Minden rendben lesz! Vissza fogod kapni a régi
életedet!-mondta neki. Eleanor is elkezdett sírni.
Louis csak ott állt mellette. Ezek szerint Louissal
nem tudta megbeszélni.
Kijött a bíró,és mindenki más leült a helyére.
-Mindenki foglaljon helyet!-mondta a bíró.
Leültem a helyemre,és a többiek is követtek
engem. Egy ideig csönd volt a teremben! Csak
kintről az eső zuhogását lehetett hallani.
-Meghoztuk a döntést!-szólalt meg a bíró. Nagyot
nyeltem. Ránéztem Bellára aki megint csak
maga elé nézett. Nem volt önmaga. Nem az a nő
volt akit 3 hete megismertem. Nem az a
mosolygós,magabíztos nő. -Három év börtönre
itélem Bella Milfroodot!-mondta ki a bíró az
itéletet. Abban a pillanatban Bella leesett a
székről. Ott feküdt a földön. Gyorsan oda
szaladtam hozzá,és a fejét az ölembe helyeztem!
-Bella! Bella kérlek kelj fel!-pofozgattam az
arcát. A szívem hevesen dobogott. Eleanor,és Aria
körülöttem sírtak. Úgy éreztem minta aki helyben
elveszti az eszét!

1 megjegyzés: