2013. március 8., péntek

Átalakítás-8.fejezet


*Bella szemszöge*
-Te mit keresel itt?-kérdeztem tőle meg.
-Mit csináltál Eleanorral?Sír,és egyfolytában a te nevedet hajtogatja.-mondta miközben megszorította  a csóklom.Szóval jóban vannak egymással.Ennyire megbánthattam őt?De hiszen csak kérdőre vontam,hogy mit keres itt.És egyáltalán hogy került ide Harry? Ezek a gondolatokkal volt tele az agyam.
-Mit keresel egyáltalán itt?És ilyen jóban vagy Eleanorral? és tisztában voltam vele hogy ki lehet hallani a hangomból áradó,féltékenységet.Igen féltékeny voltam,hisz Eleanor ezek szerint jobban ismeri Harryt mint én.
-Épp a fiúkkal jöttünk megnézni Eleanor próbáját és én gondoltam hogy megnézlek téged is,na meg Carát,de ő nincs bent,de amikor jöttünk be az épületbe,Eleanor egy fotelben ült és zokogott.Louis alig tudja megvigasztalni.És azt mondta hogy csak te tudod megnyugtatni azzal hogy megbocsájtasz neki.-mondta Harry egy szuszra.Szóval részben miattam is jött be.Ez megmaradt a gondolataimban.Mégis megfogtam valamivel.Ennek nagyon örültem,de az Eleanoros dolog megijesztett.Én nem akartam őt ennyire megbántani.Le kell mennem hozzá és bocsánatot kérnem tőle a mai viselkedésem miatt.És akkor már a találkozást sem kerülhetem el a többi sráccal.
-Én szerintem akkor le megyek hozzá a halba.-mondtam ki kissé szaggatosan.Meg se vártam hogy Harry válaszoljon,indultam is le,de Harry megfogta a kezem.Beleborzongtam ismét az érintésébe.
-Bella ugye elmondod hogy honnan ismeritek egymást Eleanorral?Meg hogy miért akarja hogy megbocsájts neki . Ígérd meg nekem Bella.-kérte.Látszott rajta hogy tényleg érdekli a történetünk de ezt most nem tudtam hova tenni.Ezért csak bólintottam egyet.Majd elindultam Harryvel a sarkomban le a többiekhez.Amint leértünk,minden szem rajtam állapodott meg.Oda mentem Eleanorhoz,vagyis csak akartam de egy magas barna hajú srác megakadályozott benne,és így szólt hozzám.
-Mit akarsz tőle?Megint megbántani?-tette fel a kérdéseket.
-Louis elég legyen!-szólt rá Harry!-Bella azért jött hogy bocsánatot  kérjen Eleanortól.Ekkor Louis félre állt,én meg letérdeltem Eleanor elé.
-figyelj El,nem tudom mi ütött belém,vagyis tudom! Meglepődtem hogy itt látlak,annyi év után és talán túl reagáltam,nem kellett volna kiabálnom veled,és ezért bocsánatot akarok kérni.-mondtam ki végül a nehéz szavakat.Nem szokásom bocsánatot kérni senkitől.
-Bella!-mondta Eleanor amikor felnézett rám.Egyből megölelt.Meglepett a hirtelen mozdulatával,de vissza öleltem.Tudtam hogy ez egy új lépés a kettőnk kapcsolatában.A szép pillanatot  Niall zavarta meg.
-Ez mind szép és megható pillanat,de én még mindig nem értek semmit,és éhes is vagyok.Erre Liam tarkón vágta a mellette lévő szőke srácot,amin én és Eleanor felnevettünk.
-Szent a béke?-kérdezte Eleanor pár perc után.Gondolkodtam.Talán itt az ideje megbocsátani neki?Hisz mindenki követ el hibákat az életben.És mindketten eleget szenvedtünk már emiatt.
-Alszok rá egyet.-mondtam neki,és egyből lefagyott az arcáról a mosoly.
-Hé!Csak viccelek!Persze hogy megbocsájtok neked!Hiányoztál! mondtam neki,mire újból megölelt engem.
-Eleanor nekünk mennünk kell egy interjúra.-mondta Louis szomorkásan.
-De érted jövök,amint végeztünk jó?tette hozzá,és megcsókolta őt.Rá néztem Harryre aki mosollyal az arcán nézett engem.Rám kacsintott,és közelebb jött hozzám.
-Majd még látjuk egymást,és lógsz nekem egy magyarázattal,ugye tudod?-mondta azzal a szexi féloldalas mosolyával az arcán.Csak bólintottam egyet  Miután elköszöntünk egymástól Eleanor elment a helyére én meg vissza mentem Ariához,aki ott ült ahol hagytam,és olvasott egy könyvet.Oda léptem hozzá.
-Mit olvasol?-kérdeztem tőle,majd kivettem a kezéből a könyvet és hangosan felolvastam a címét. 
-"Hogyan legyünk pofi modellek?" Nagyot néztem a könny címén.
-Aria,profi modell akarsz lenni?Segítsek?-kérdeztem tőle.
-Igen,nagyon szeretnék az lenni!Tudod te vagy nekem a példa képem,és mindig csodáltalak a magabiztosságod miatt.-mondta és közben elpirult.
-Akkor itt az ideje egy átváltozásnak,nem gondolod?-tettem fel neki a nagy kérdést.Bólintott egyet.
-Megvan az új angol szuper modell,csak aztán nehogy túl szárnyalj engem.-nevettem fel a saját viccemen.
-gyere kezdjük egy fodrásszal.-mondtam neki,majd elkezdtem kihúzni az öltözőből...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése