2013. március 6., szerda

Bűntárs - 6.fejezet


*Harry szemszőge*
Csodálatos látvány volt,ahogy Bella ott alszik az ágyamban.Sok mindent hallottam róla Caratól,de nem akarom elhinni hogy gonosz,pénzéhes nő lenne,akit csak a hírnév érdekel.Olyan ártatlannak tűnik,védtelennek.Tegnap este csak arra tudtam gondolni hogy Tom,csak őt ne verje meg.Senki sem váltott még ki ilyen érzéseket belőlem.De hiszen csak tegnap ismertem meg.Úgy érzem hogy meg kell őt védenem mindenkitől. Szerinten ez csak egy maszk amit már régóta hordhat,csakhogy megvédje magát,de én akarok az lenni aki megfejti a kis titkait,akinek megnyílik.De elöbb Carat kéne eltűnteni a képből.Már tisztában vagyok vele hogy nem szeretem.Bella meg hát...nem is tudom.Jézusom!Miken töröm a fejem?Mit vált ki belőlem ez a lány? Távol kell magam tartanom töle az lesz a legjobb mind kettönk számára.
Láttam hogy kezd magához térni,ezért gyorsan kimentem a konyhába hozni neki egy fájdalom csillapítót,ugyanis teljesen biztos voltam benne hogy faj a feje a tegnapi este óta.Majd vissza mentem hozzá.Láttam rajta hogy meglepödött.Oda mentem hozzá és a kezébe nyomtam a pohár vízet,meg a gyógyszert.
-Tessék vedd be,szerintem szükséged van rá.-mondtam neki.
-Köszönöm.-válaszolta.Épp ki akartam menni a szobából mikor megfogta a kezem,és maga felé fordított.Egy ideig csak néztük egymást.Észre vettem hogy neki is hasonló a szeme színe mint nekem.Beleborzongtam.Majd megszólaltam.
-Ki nyököd hogy mit akarsz mondani?-kérdeztem tőle.
-Tőrtént valami köztünk az éjszaka.tette fel a kérdést.-Nem.És szeretném ha ez igy is maradna.Mondtam ki lassan a fájó szavakat,ugyanis nagyon is akartam hogy tőrténjen valami köztünk.Bele néztem a szemébe ami kicsi meglepetséget mutatott.Talán mulat rajtam?Egy marhának tart,hogy vissza utasítom?Igaza lehet akkor,ugyanis tisztában vagyok vele hogy mit vesztettem.De nem tehetem ezt Caraval még ha nem is szeretem.
-Harry.-szólalt meg Bella.
-Ugye tudod hogy mit igértél tegnap este?kacsintott rám.Igen.Tudtam hogy mit igértem neki,de azt lehet hogy csak azalcohol tette velem,vagy kitudja.
-Igen tudom,de nem voltam magamnál,és ezt te kihasználtad.Nem voltam beszámitható állapotban!-vetettem neki oda.
-Lehet Harry,de én nem úgy láttam a szemeden.Tudom hogy vonzódsz hozzám.Jött közelebb hozzám,amitől én ledermedtem.Majd hirtelen eszembe jutott egy telefon hívás.
-Valamilyen Hugo mondta hogy ma menjél be 9 órára hozzá,ugyanis be akar neked mutatni valakit.Hirtelen a telefonjat kezdte nézni,ami mar negyed 9-et mutatott.
-És ezt csak most mondod?-Kiabált rám.-Hol vannak a ruháim?Te levetted rólam őket?!nézett rám úgy mint aki meglepődött.Talán nem hitte hogy lebetkőztetném?Mert ha igy gondolja,akkor nagyon is téved.
-Igen,gondoltam nem szoktál ruhában aludni.-válaszoltam neki úgy mint aki fél vállról veszi a dolgot.
-Add már ide őket.Majd oda szaladt ahoz a fotelhez ahova a ruháit tettem.
És bement a fürdőbe.
Addig énis elkészültem,ugyanis gondoltam hogy jó lesz neki egy fuvar.Hát jól gondoltam.
-Elvinnél?-kérdezte.Bólintottam egyett.Majd ment is ki azajtón,követtem.
-Harry?Nézett rám félényken.
-Igen?Néztem felé.
-Vezethetek én?-mosolygott rám.
-Nem!Ez az én kocsim!Még eltöröd!-mondtam neki.
-Kérlek!Vigyázni fogok rá.Belementem,ahoz képest hogy lány jól vezet.Leparkoltunk,es bekisértem az épületbe,de amint beléptünk,megtorpantam.Ugyanis Zayn láttam ott egy idegen lánnyal,es Bella stylestjával.Mégis mit keres itt?És ki ez a lány vele?
-Zayn?Te mit keresel itt? kérdeztem tőle.
-Én Waliyha barátnőjét hoztam el ide az új munka helyére.válaszoltakissé ingerülten.Tehát hazudik.Látom rajta,ugyanis kiismertem már annyira hogy észre vegyem ezt.Hugo szólalt meg elöszőr.
-Bella bemutatom neked a segédedet.
-Ő az új lány? Komolyan emiatt kellett ide jönnöm ilyen korán?
-Jaj Bella,ne reagáld túl ezt!Hisz már 9óra is elmúlott,ráadásul még késtél is.-rotta le Bellát Hugo.Majd Bella az új lányhoz fordult.
-Hogy hívnak?És van már tapasztalatod ebben a szakmában?kérdezte tőle.A lány kissé megfeszült.Zayn biztatóan ránézett,majd bólintott ezzel engedélytadva neki hogy válaszolhat.
-Aria Dawson,és nincs tapasztalatom benne,de mindent megfogok tenni annak érdekében hogy meg legyél velem elégedve.-dadogta.Láttam rajta hogy megíjedt Bella viselkedése miatt.Zayn mintha minden áron megakarná őt védeni,jobban mint Perriet az őrült rajongóktól.Olyan mint én voltam tegnap este Bellával.Birtokló.
-Remélem is hogy minden bele fogsz adni,ugyanis itt keményen folynak a munkák,és nem akarom hogy hátráltassanak minket.-vetette oda Bella Ariának.
Aria ennek hallatánel kezdett könnyezni,és befutott a női wc-be.
-Harry!-szólt rám Zayn.-Ajánlom hogy neveld meg a barátnődet,vagy bánom is én kit!
-Nem vagyok a barátnője.-válaszolt helyettem Bella.Ekkor Hugo közbe szólt.
-Elég legyen gyerekek!Bella fogd vissza most magad!Ariának kell a segítség.
-Rendben!-felelte Bella,majd ott hagyott minket,de előtte oda szólt nekem.
-Remélem még látlak téged.-én csak bólintottam.Hugo pedig bement Aria után a wc-be.Zayn felé fordultam.
-Szerintem nekünk beszélnünk kell!-mondtam neki
Erre ő csak bólintott egyett,majd elindultunk egy kávézóba.Egész utat csendben tettük meg.
Leültünk az egyik sarokban,majd megszólaltam.
-Na mesélj!
*Zayn szemszöge*
Miután elmeséltem neki a tőrténetet,egy ideig csak hallgatott.Azt hittem hogy elfogod itélni,de nem igy tette.
-Hát Zayn..szépek vagytok együtt Ariaval,de mit akarsz Perrievel csinálni?Nem mehet ez a végtelenségig.-mondta és tudtam hogy igaza van.Választanom kell,de nagyon nehéz.
-Na és mivan veled meg ezzel a Bellával?váltottam témátSemmi!Vagyis annál kicsivel több,ugyanis tegnap csókoloztunk egy buliban,utána a barátja vagy kie meg akarta verni,de én elvittem onnan,és nálam aludt.De mielött meg kérdeznéd hogy tőrtént-e valami,nem!Nem feküdtünk le.De viszont megigértem neki részegen hogy szakítok Carával,de nem akarom őt se megbántani.
-Értelek haver.Nehéz az élet mi?Harry?Nem lehetnénk bűntársak?Én fedezlek téged,te pedig engem.Benne vagy?vetettem fel neki az ötletet.
-Benne vagyok!-mondta de most szerintem menjünk a srácokhoz,Louis valamit akar mondani,és szeretné hogy mindenki ott legyen.Kifizettük a számlát majd elindultunk a srácokhoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése