2013. március 4., hétfő

Buli - 2.fejezet


*Harry szemszöge*
Mar megint egy bemutatóra kell mennem Caraval. Elegem van.Sosem pihenhetek,nem feküdhetek az ágyamban,ás nézhetem a tv-t,anélkül hogy Cara ne cibálna el valahova!A fiúkkal is megromlott a viszonyom,mert alig van időm rajuk,ugyanis Cara az egész napomat betáblázza.Eleinte minden rendben volt,de most mar nem igazan.Hogy miert?Mert kezdek belole kiabrandulni!A rajongoim sem dijazzak hogy egyutt vagyunk,twitteren eleg szepen oltogatjak ot.Bagoly szemoldokunek nevezik.
Amin en elotte nem rohogok,de szerintem eleg vicces.Mit kapnek erte ha latna hogy ezen rohogok.Letepne a fejem.Remelem hamar vege lesz a bemutatonak,mert mar 2hete nem szexeltunk,amit en nagyon hianyolok egy kapcsolatbol.Ne nezzetek bolondnak,de sztm ez alap!Es ha azt kerdezitek hogy szeretem-e?A valaszom hogy eleinte szerettem,de ma mar csak megvagyok vele.Nem akarom megbantani,mert o tenyleg szeret engem,de a folyamatos hisztijevel kiabrandit magabol.
-Edesem kesz vagy?kiabalt fel az emeletre!
-Megyek mar!es indultam le az emeletre.
-Miert kell sietnunk?Ha jol tudom nem te nyitod a bemutatot.Igen,ezt is tudom ugyanis lassan 1honapja csak azt hallom tole hogy valamilyen Bella elveszi tole a reflektor fenyt.
-Lehet hogy nem en nyitom,de szeretnek elobb odaerni,hatha be kell allnom annak a helyere.mondta ingerulten.Bezartuk a hazt,es elindultunk a helyszinre.Ut kozben nem szoltunk egymashoz.Amint megerkeztunk,adott egy csokot a szamra,es mar ment is.En kerestem egy szabad parkolot,utana
pedig bementem abba a terembe ahol lesz az eloadas,es elfoglaltam a helyem.
*Bella szemszoge*
-Marcsak 5perc es kezdunk idegeskedett mellettem Hugo.
-Gyere ide hadd igazitsam meg a ruhad,mondta kisse idegesen.
-Nyugalom Hugo! Minden a legnagyobb rendben van.
-Kezdunk!Kialtottak!Megfogtam Hugo kezet es igy szoltam hozza.
-Kivanj szerencset.O csak adott egy puszit az arcomra.
Majd elindultam.Nagyszeru erzes volt a kifuton lenni!Szerencsesnek ereztem magam.Minden szem engem nezett.Ilyenkor vagyok a legboldogabb!Amikor a masodik fordulomat tettem meg,megakadt a szemem egy smaragd zold szemparon.Az o szeme csillogott a legszebben.Gondor hajkoronaja,meg egyedibbe tette.Ha Cara egy ilyen ferfit mutatna be nekem,nem ellenkeznek.Es biztos hogy lecsapnam a kezerol.Amint vege lett a bemutatonak,gyorsan atoltoztem,es mar majdnem el is felejtettem Carat,de ahogy kileptem az ajtomon,bele botlottam.
-Szia akkor bemutatom neked a baratomat.
-Rendben de siess mert nem erek ra.Majd oda vonszolt hozza.Ahogy egyre
feljebb neztem,rajottem hogy mar lattam valahol.Es akkor meglattam a zold szemet.A kezet felem nyujtotta.
-Hello Harry Styles vagyok.Nem valaszoltam semmit.Vissza utasitottam a kezfogast.
-Szia gondolom ismersz.valaszoltam neki.
-Bella lenne kedved,eljonni velunk egy barba?Megunnepelni a mai sikereket.mondta Cara.
-Igen lenne.valaszolta mogottem egy mely hang.

1 megjegyzés:

  1. Bocsiii ha sok helyes iras hiba van,es nem ekezettel irtam,de nemtudom hogyan kell at allitani a telomon az ekezetes irast.:// de remelem igyis ertitek!:) xx

    VálaszTörlés