2013. március 10., vasárnap

Meseszép vagy - 11.fejezet


*Harry szemszöge*
Ma lesz a bemutató,és Zayn egyre több cigit szív el!Látszik rajta hogy ideges,ugyanis nagyon tart attól hogy lebukik.Remélem Aria nem olyan bolond hogy leleplezze magukat,mert akkor Perrie megöli Zaynt.Én viszont nagyon várom az estét,hiszen a múltkor elég jól fejezödött be!A szívem legmélyén azt akarom hogy most is ilyen legyen,Tom kivéletével.Egyszer láttam a pasast,de a hideg ráz ki tőle!Szerintem egyáltalán nem illik Bellához.Nem mintha én igen,de szerintém én jobb lennék nála.Már megint min jár az eszem!Nekem Carára kellene gondolnom,nem Bellára!Cara a barátnőm,nem Bella!Tényleg távol kell tartanom magamat tőle!
-Zayn! Szerintem mára elég lesz a nikotinból!Már most fél óra alatt elszívtál egy dobozzal!Ez igy nagyon nem lesz jó!Tönkre teszed a tüdödet ezzel a szarral!-rotta le Liam Zaynt.Igen mostanában ez is mindennapossá vált!
-Keviiin!Hol vagy?Keviiin gyeree elő!!-kiabálta Louis!
-Elégettem!Bocsi kicsim.-mondta Eleanor Louisnak!Akinek kikerekedett a szeme!
-Eleanor Calder!Hogy tehetted ezt?Ő az én gyerekem!Most aztán nem szólok hozzád!-mondta
-Csak vicceltem!Nyugii csak eltettem,mert nem akarom hogy ma vele foglalkozz helyettem!-mondta Eleanor boci szemekkel.
-Jajj baba,féltékeny vagy egy galambra?-ment oda hozzá,és megcsókolta.
-Hát nem édes a barátnőm?-fordult felénk Louis.Mi erre felnevettünk!
-Jó reggelizzetek meg!-adta ki a parancsot Liam.
*Bella szemszöge*
Ma csodásan kell kinéznem!És hogy miért?Harryt az  ujjaim köré kell csavarnom!Egész nap szinte ezen kattog az agyam!A rabja lettem!
Ma reggel fejfájásra ébredtem,ami eléggé kellemetlen volt.Ledobtam magamról a ruhákat,ugyanis ruhástul aludtam el.Bementem a fürdöbe,és tele engedtem a kádat!Beleültem és teljesen ellazultam.Kikapcsoltam az agyam,nyugalomra vágytam.A telefonom csörgése zavart meg.
Egy sms-m jött.Megnéztem hogy ki küldte.Tom volt az.Megijedtem ugyanis nem számitottam rá.És már kb 2.szer lógtam meg előle.
Elolvastam az üzenetet,amiben ez állt. "Ma este nem fogsz meglógni előlem,erről gondoskodok aranyom!És üzenem a lovagodnak,hogy ha mégegyszer bele üti az orrát abba ami nem az ő dolga,csúnya vége lesz"
Olvastam fel.Mit képzel magáról?Harryhez nem értek egy ujjal sem!Azt nem engedem!De viszont meg kell neki most adnom amit akar!Különben kiderül a titkom,és azt meg nem akarom!Lassan kiszálltam a kádból,mert kihült a víz.Az egész nap lassan telt,és alig vártam hogy este legyen.
*Aria szemszöge*
Tegnap este megrémültem.Nem tudtam elhinni hogy Bella ilyen valójában.Rá kellett jönnöm hogy amit az újságokban írnak róla,az mind igaz.Hazug,pénzéhes beképzelt liba.Mindenkit félre vezet.És azon járt az agyam hogy ezt nem hagyhatom!De végülis ki vagyok én,hogy ebbe belefoljak?Egy senki.Nem tudom elképzelni azt sem hogy Zayn mit lát bennem,hisz köztem és Perrie között van különbség.Ő a víz,én pedig a tűz,ami elolt engem mielött még kimutatnám az igazi fényem.Mindig a második leszek,és ezzel kell beérnem!Ez az élet rendje.Egész nap a tv elött  ültem,és néztem a sorozatokat.Néha oda kapcsoltam egy-egy zene csatornára,de egyből elkapcsoltam onnan,ugyanis a One Direction ment rajta mindig.Minden hol őket adták.Felmentem netre ahol egy sztárokkal foglalkozó oldal jött elő.A torkomban egyből hatalmas gombóc nött,ugyanis Perrie és Zayn volt kint ahol csókoloznak.Kikapcsoltam a gépet is,és elmentem lezuhanyozni.Utána ettem egy almát,és elindultam a bemutatóra.
 *Zayn szemszöge*
Este már a körmömet rágtam,annyira izgultam.
-Zayn nyugodj már meg!Perrie észre fogja venni hogy valami nem stimmel!Viselkedj természetesen!-nyugtatgatott Harry.Igen rá számithatok most!
-De félek!Érted?Rettegek hogy kiderül ez az egész!-mondtam ki szaggatottan a szavakat.
Elindultunk a bemutatóra,közben felvettük Perriet,és Daniellet.Amikor bementünk elindultunk megnézni Eleanort a bemutató elött.A folyóson szembe jött felénk Bella és Aria.Elállt a lélegzetem amikor megláttam Ariat.Amikor elment mellettem a fülébe súgtam.
-Gyönyörű vagy!-súgtam neki oda,mire ő teljesen elpirult.Ha egyedül lettünk volna tuti hogy lepétem róla a ruhát!De most türtöztetnem kellett magam.Nem az én érdekemben,hanem az ő érdekében,és Perrie érdekében is.És ebben a pillanatban döntöttem el hogy kit fogok választani véglegesen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése