2013. március 15., péntek

Hiszek neked! - 13.fejezet


*Bella szemszöge*

Azt akartam hogy ez csak egy álom
legyen. Hogy felébredek és a puha
ágyamban legyek. Sosem gondoltam
volna hogy pont én ilyet teszek.
Engem nem ilyennek neveltek.
Egyáltalán nem voltam ilyen. Mindig
is gyűlöltem az erőszakot. De végülis
én csak megvédtem magam,nem?
Önvédelem volt! Azért nem jár
börtön! Vagy mégis? Ki hinne
nekem? Még szemtanú sincs aki
igazolná az állításom. Cara! Persze ő
itt volt! Látta! De nem tudom hogy
mikor jött a lényeg hogy
igazolja amit mondok! Fél órát
kellett várni a rendőrökre. Lefagyva
ültem az öltözőmben,és néztem
farkas szemet a már hallott Tommal.
Vér fagyasztó látványt nyújtott.
Mintha halála előtt mondani akart
volna valamit.
-Jó estét! Maga Bella Milfrood?-
kérdezte tőlem egy magas izmos
rendőr.
-I-igen én lennék.-mondtam
dadogva.
-Jackson Spake.-rázott velem kezet.
-Elmesélni mi történt?-kérdezte egy
másik rendőr.
-Amikor vége lett a
bemutatónak,akkor bejöttem az
öltözőmbe,és Tom utánam jött. A
falhoz
nyomott és...-itt elcsuklott a
hangom,de folytattam.
-Szóval megakart
erőszakolni,lelökött a kanapéra,és
folytatta amit elkezdett,de ekkor
fejbe vágtam azzal a vázával.-
mutattam a földön heverő cserép
darabokra.
-Van tanúja?-kérdezte ismét a másik
rendőr. Ez most komoly? Persze
majd tanúk előtt fog
megerőszakolni! Gondoltam
magamban.
-Micsoda? Maga szerint tanúk előtt
fog megerőszakolni? Ezt nem
gondolja komolyan?-akadtam ki de
rendesen.
-Érdekes-mondta ismét a pasas.
Miért nem hisz nekem? Mi okom
lenne
megölni őt? Sosem fordult meg
eddig egyszer sem a fejemben. Nem
most akartam elkezdeni gyilkolászni.
Ez is most csak önvédelem volt.
Csak nem kapok 10 év börtönt. Sírni
lett volna kedvem most,de nem
tettem. Nem leszek most gyenge.
Eddig se voltam,most se leszek az.
Sokszor padlóra küldtek,és mindig
felálltam. De ez a helyzet most más.
Teljesen más. Ilyet mindig csak a TVben láttam.
-Akkor majd a központban
mesélhet,ott úgy is lesz sok időnk.-
mondta a pasas. Ezek be akarnak
vinni? Ennyire nem hisznek nekem?
-Nem hisznek nekem ugye?-
suttogtam magam elé. Ekkor a
másik rendőr aki kezet fogott
velem,oda jött hozzám es megfogta
a kezem. -Majd bent mindent
megbeszélünk! Még semmi sem
biztos hölgyem! De az biztos hogy a
bizonyítékok maga ellen beszélnek!-
mondta lassan miközben a tekintete
belevésődött a tekintetembe. Harry.
Ekkor eszembe jutott ő. Neki is ilyen
szeme van. Mit fog most rólam
hinni? Szóba fog velem állni?Kiáll
majd mellettem? Minek gondolok,én
ilyenre egyáltalán? Hiszen semmi
oka nem lenne mellettem
állnia,hiszen semmi közünk
egymáshoz. És így nem is lesz,hiába
is akarnám. Rontanám a karrierjét.
-Megengedi?-kérdezte tőlem
Jackso,hogy rám tegye a bilincset.
Nem bírtam tovább! Elkezdett a
szememből folyni a könnyek. Eddig
bírtam. Oda nyújtottam a kezem
neki,ő meg ráhelyezte a bilincset.
Elindultunk a kocsi felé.
*Harry szemszöge*
Egész végig fura érzésem volt.
Mintha a nyakam fojtogatták volna.
Alig kaptam levegőt. Ráadásul az
alkohol sem segített ezen,sőt
rontott. Cara miatt is rosszul
éreztem magam. Nem szoktam
lányokat megbántani,nem szeretem
látni őket ahogy miattam
szomorúak,de úgy érzem hogy ezt a
lépést most meg kellett tennem.
Önző ember lennék,ha két lányt
csavarnák az ujjam köré. Tudom
sokan úgy ismernek mint Harry
Styles a nagy nő csábász,aki a nőket
csak tárgyként kezel,de én nem ilyen
vagyok. Sok hülyeséget össze
hordanak rólam az újságokban. Még
lány barátom se lehet,anélkül hogy
össze ne hozzanak egy lánnyal a
címlapokon. Persze hogy sokat
iszok így. Tönkre akarnak így
tenni,de én nem hagyom magam.
Ahogy ezeket gondoltam
magamban,a bárban ahova mentünk
a srácokkal Cara alakját véltem
felfedezni. Mintha keresett volna
valakit,annyira nézett mindenkit.
Egyszer csak rám tévedt a tekintete
és felém indult. Mit kereshet itt?
-Harry! Beszélünk kell!-kezdte
rögtön mikor mellém ért.
-Nekünk nincs miről beszélnünk!-
mondtam neki ingerülten.
-Kérlek! Hallgass meg! Fontos dolgot
akarok mondani neked!
-Nem! Mit nem értesz ezen?
Végeztünk!-kezdtem el kiabálni vele.
A többiek
erre felfigyeltek,és Louis elkezdett
felénk jönni.
-Belláról van szó.-mondta Cara.
Ekkor a szívem mintha megállt
volna. Elkezdett a tenyerem izzadni.
Mi történhetett vele? Mit csinálhatott
vele Cara? Mert láttam őt elindulni
Bella öltözője felé.
-Mit tettél vele?-ragadtam meg a két
vállát.
-Bevitték a rendőrségre! Megölte
Tomot.-mondta ki a szavakat. Ekkor
Liam is már mellettem állt,és rá
néztem. Vette az adást ezért
megszólalt.
-Gyorsan mennyünk be hozzá!-
mondta. Egész úton csendben
voltunk! Tudtam
hogy vele kellett volna lennem! De
miért ölte meg? Teljesen össze
zavarodtam! Amikor megérkeztünk
meg se vártam hogy Liam leállítsa a
motort,már szálltam is ki a
kocsiból,és elindultam a bejárat felé!
Amikor beértem a folyóson Bellát
láttam ahol összegörnyedve ült egy
széken. Azonnal oda mentem
hozzá,és leültem mellé. A kezemet a
combjára raktam jelezvén hogy itt
vagyok. Könnyekkel teli szemével
rám nézett,én ekkor magamhoz
öleltem.
-Harry!Én nem akartam őt megölni!
Önvédelem volt! Meg-megakart
erőszakolni
-zokogta. Szorosabban öleltem
magamhoz. Hittem neki. Meg
amúgy is szemtanúja voltam ahogy
üti őt még múltkor a bár előtt.
-Hiszek neked! Melletted leszek!-ígértem meg neki. Szüksége volt
rám. És van is. Megígértettem
magammal hogy sosem fogom őt
cserben hagyni,mert fontos nekem!
-Kérem jöjjön velem!-jött hozzánk
egy rendőr. Ekkor rám,nézett!
-Jövök veled!-mondtam neki,és
elindultunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése