2013. március 1., péntek

Prológus/Bevezető






Sziasztok! Itt a blogom bevezető része ami nem túl hosszú,de mindent áttekint. :) Ha kérdésetek van csak írjatok bátran! Komikat nagyon szeretnék hogy lássam szeretitek-e amit ide írok! :) M xx

2010,Május 14. Ekkor sikerült valóra váltani az álmom. Modell akartam lenni,és sikerült. Mindent megtettem a siker érdekében,sokat áldoztam fel ezért az álmomért. De megérte. Vagyis eleinte így gondoltam. A legjobb barátnőmmel valóra váltottam az álmom,de ő elárult. A legmocskosabb módon ahogy lehet egy barátnőt elárulni. Azóta nem bízom meg senkiben. Minden megváltozott bennem. Az anyagiak,a hírnév vezérel,és az emberek megalázása,kihasználása. 3 évembe sikerült egy új Bellát faragnom magamból. De sikerült ... 

2 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik :)) De remélem nem lesz olyan ,hogy mindenkivel ellenséges!! De nagyon jó !!! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem,nem lesz mindenkivel ellenseges :) de majd meglatod :) xx

      Törlés