2013. március 20., szerda

19.fejezet. Ian Sommerhalder

                                                     


19.fejezet. (Ian Sommerhalder)


*Aria szemszöge*

Szerelem. Ez az érzés képes megváltoztatni
bármelyik ember életét. Hol jó irányba,hol rossz
irányba. Van aki tesz ellene hogy így érezzen,és
van aki hagyja hogy vigye az ár magával.
Léteznek szerencsés emberek,akiknek viszonyozzák
az érzéseit,és vannak olyanok is akiknek
viszonzatlan szerelemmel élnek. Van aki évekig
keresi,és olyan is akad akinek az ölébe hullik. És
hogy én melyik vagyok? Nem tudom. Jelen
pillanatban össze vagyok zavarodva. Kavarodnak    bennem az érzelmek. Nem tudom hogy mit
tegyek,mi legyen a következő lépés. Mindig is én
voltam a szürke kis egér az osztályban,akit
cikiztek hogy éppen milyen a haja,milyen az
ízlése,vagy hogy milyen zenét hallgatok. És én
ahelyett hogy kiálltam volna magamért,mindig
félre vonultam a sarokban,behúztam fülem
farkam. A barátkozás sem volt az erősségem. Nem
voltak barátaim,nem volt olyan ember eddig az
életemben akire azt tudtam volna mondani,hogy
igen,én benne teljes mértékben megbízok.
Foghatnám a
neveltetésemre,hiszen jártam templomba,és
katolikus iskolába jártam. Voltam szerelmes Zayn
előtt,én nem volt kellemes. A legjobb barátomba
lettem az,össze is jöttünk,utána szakítottunk,és rá
fél év elteltére megint bele szerettem. De ő nem
viszonozta,és elvesztettem a legjobb fiú barátom.
Aztán pár évre rá jött Zayn,és mindent felborított
magam körül. A megszokott életemet,a
szokásaimat,az elveimet. Visszavonhatatlanul
beleszerettem,a szívem minden erejével
szeretem,érte mindent megtennék,amit csak tett
én mindig elnéztem neki. Mostanáig. Kiakarok
törni,és új életet kezdeni. Bátor,magabiztos,kicsit
merész akarok lenni. Mint amikor a főnix madár
újra életre kell. Eljöttem Zanytől,egy másik
buliba,ahol már a harmadik koktélomat iszom.
Nem bírom az italokat,de most erre van
szükségem. Felejteni akartam most. Minden rosszat
kiakarok irtani az agyam minden részéből. Új
élet,új külső,új életfelfogás. Elakarom érni az
álmaimat. Őnmagam akarok lenni,olyan akit nem
érdekel mások véleménye. Eddig nem élveztem az
életet,de most kifogok használni minden pillanatot.
Kiakarok törni,a saját kis világomból. Barátokat
akarok,akikben megbízhatok,akik mellettem állnak
akármi történik. Akik így fogadnak el ahogy
vagyok,és nem akarnak megváltoztatni. Akikkel
elmehetek bárhova,akik meghallgatnak. Épp
elkezdtem inni a negyedik koktélomat mikor
felcsendült az egyik kedvenc zeném. Taylor
Swiftől az I Knew You Were Trouble. Pont ez
kellett most nekem. Kiadni magamból minden
feszültséget. Nem gondolkoztam,felálltam és
elindultam a
táncparkett felé. Hagytam hogy ritmusra
mozogjanak a tagjaim. Átadtam magam a zenének.
Mindent elfelejtettem abban a pillanatban,minden
rossz pillanatot. A diszkó fények szivárvány
színben játszottak. Az embereket hol
megvilágítva. Egyszer csak két kezet éreztem meg
a derekamon,de nem érdekelt,csak táncoltam
tovább. Szembe fordultam az illetővel,és
belenéztem a barna szemeibe. Barna haja
szanaszét állt,de így csak még vonzóbb volt. Jó
érzés volt hogy felkeltettem valaki érdeklődését.
Különlegesnek éreztem
magam ebben a pillanatban
A testünk együtt
mozgott a ritmusra,hol összeért a testünk,hol
megéreztem az arcomon a meleg illatát. A
parfümje is eszméletlen volt. Lenéztem a
ruhájára,ami egy fekete pólóból,és egy farmerból
állt. Egy női szemnek átlagos ruha összeállítás
volt,nekem mégis nagyon tetszett. Kezével végig
simított az arcomon,és a mutató ujjával egy
csíkot húzott az alsó ajkamon. Éreztem hogy az
arcomat elönti a pír.
-Hogy hívnak,szépségem?-kérdezte bájosan.
-Aria.-feleltem alig hallhatóan.
-Hogy?-kérdezte, miközben közelebb hajolt hozzám.
-Aria.-mondtam kicsit hangosabban.
-És téged?-kérdeztem tőle.
-Ian. Ian Sommerhalder.-felelte mosolyogva.                                                                                                                                                   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése