2013. március 15., péntek

15. fejezet. Egy csoda vagy!(+18)
*Bella szemszöge*
Soha nem igy képzeltem el az életemet,de mégis
igy alakult. Ha már minden bizonyiték ellenem
szól akkor,akkor kiélvezem az utolsó estémet.
Harry elöszőr óvatosan csókolt,és egyre jobban
fokozott a tempón. Ahogy ott álltunk az ágynál,a
kezem a tarkójáról lecsúszott a fenekére,és
belemarkoltam! Ez a cselekedetem egy
halk,férfias nyögést eredményezett. Bele
mosolyogtam a csókunkba. Hirtelen felemelt,én
meg a lábamat a dereka köré csavartam. -Akkor szeretkezzünk Harry Styles módra! De
elötte zuhanyozzunk le!-mondta és megharapta az
alsó ajkamat. A szívem a torkomban dobogott.
-Segítesz levetközni?-kérdeztem tőle amikor
letett a földre. Az egész szobát az ő nevetése
zengte be. Zene volt ez a fülemnek.
-Persze hogy segítek! De szerintem ezeket a
ruhákat már nem fogod használni.-tette
hozzá,mikőzben végig simitott a mellkasomon.
Majd hirtelen bele markolt a bal mellembe.
Bizsergés futott végig rajtam! Magamhoz húztam
és megcsókoltam. Faltam az ajkait. Elkezdett húzni ki a szobából a fürdő felé.
Kőzben levette rólam a pólom. Majd a nadrágom
kezdte kigombolni. Kiléptem belőle,de a csókunk
nem szakadott meg. Ahogy beléptünk a fürdőbe a
kádban már tele volt engedve vízzel.
-Látom készültél!-mondtam neki nevetve. Ő is
felnevetett.
-Előre látom a dolgokat!-kacsintott rám.
kikapcsolta a melltartóm,ami lehullott a földre.
Magához húzott ismét és letérdelt elém! Intett a
fejével hogy kövessem a mozdulatát. Igy tettem.
Amikor letérdeltem a kezébe vette a  jobb mellem,és szívni kezdte a mellbimbóm. A
másik kezével pedig masszirozta a bal mellem. Az
érintésétől halk sóhalyok hagyták el a számat.
Néha megharapta a mellbimbóm,ami csak fokozta
a nyögéseimet. Egyszer csak hirtelen abba hagyta
a mell masszirozást és lenyúlt a bugyimhoz.
-Hmm...tetszik az anyaga-mondta miközben végig
simitott a bugyimon.
-De jobban tetszik az ami benne van!-mondta mire
bele markolt a pinámba.
Hirtelen felsikitottam. Majd a kezemmel
belemarkoltam a hajába,és magamhoz húztam,és
megcsókoltam. Az egyik kezemmel belemarkoltam a
férfiasságába. Amikor beleharaptam az alsó ajkába
elkezdett vérezni a szája. Lenyaltam róla.
-Gyere,szálljunk be a vízbe.-mondta rekedtes
hangjával szinte súgtogva. Úgy tettem ahogy
mondta. Beszálltunk,de ő háttal ült nekem. Újból
elkezdte maszirozni a mellem,és közben elkezdte
szívni a nyakam.
-Érintsd meg magad!-mondta követelőzve. A
szemeim hirtelen kipattantak.
-Mit mondtál?-kérdeztem tőle.
-Hallottad! Érintsd meg magad. Vonakodva,de
megtettem amit mondott. Közben ő folytatta amit elkezdett.
Teljesen extázisba kerültem. Nem ő volt az első
férfi az életemben,de vele még ez is teljesen más
volt.
-Harry! Én elfogok menni!-nyögtem ki kb 20 perc
után!
-Élvezz el cica!-mondta a fülembe,és bele
harapott a fül cimpámba.
Amikor elmentem,Harry kiszált a kádból magával
húzva engem is,és bementünk újra a szobájába.
-Feküdj le!-utasította. Úgy tettem ahogy mondta.
-Életed legyjobb szeretkezésben lesz részed!-
súgtogta bele a számba. Lefeküdtem az ágyra,ő  pedig fölém hajolt és szenvedélyesen megcsókolt. Majd elkezdte izgatni a csíklomat. Egyre jobban
gyorsított a tempón,amit én egy kélyes nyögéssel
jutalmaztam. Egyszerre 2 ujját feldugta nekem és
örült tempóba kezdett. Én egy hirtelen jött
ötlettől vezérelve elkezdtem izgatni a férfiasságát.
Amikor már rendesen benne voltunk a
dologban,még egy ujját felhelyezte,ami eleinte
kicsit fájt,de hamar élvezetté alakult át. Már
kezdtek rajtam göngyözni az izzadság cseppek.
Harry hirtelen abba hagyta,majd egy csókot
nyomott a homlokomra.
-Készen állsz?-nézett a szemembe. Erre én bólintottam egyet. Hirtelen
belém vezette magát. Nagyon fájt,mert nagy volt
a mérete. Lassan kezdett el mozogni bennem,hogy
megszokjam a méretét.
Közben meg puszilta a homlokom. Hirtelen
teljesen belém nyomta magát,mire az alhasamban
fájdalmat éreztem. Az egész szoba a mi
nyögéseinktől volt hangos. Fordítottunk a
helyzeten és én kerültem felülre. Lassan lovagolni
kezdtem rajta,miközben össze kulcsultuk az
ujjainkat. Egyre gyorsabban mozogtam rajta,mire ő
hangosabban nyögött fel. Csodálatos látvány volt ahogy alattam fekszik a
világ legszexibb pasija. Mindent megért ez az este.
-Bella...én mindjárt...-makogta.
-Élvezz el!-biztattam őt. Nem telt el sok idő,mikor
éreztem hogy rángatózik bennem,és elélvez.
Ellazultak az izmai,és lehajtotta a fejét. Rá 5
percre énis elmentem. Magára rántott és betakart
minket a takarójával. A fejemet a mellkasán
pihentettem. Hallottam ahogy egyre jobban
rendszeresebbé válik a lélegzet vétele.
-Csodás vagy!-mondtam neki,mire ő megpuszilta a
homlokom. -Aludj! Holnap korán kell kelnünk.-mondta mire
elment a kedvem mindentől. -Igérd meg hogy
elkisérsz!-mondtam neki szemébe nézve.
-Igérem! Csak pihenj!-adta ki a parancsot. Nem
telt bele sok időbe,és magával ragadott az álmok
világa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése