2013. március 4., hétfő

A Munka - 4.fejezet



*Zayn szemszoge*
Levettem rola a felsot,majd felkaptam,es bevittem a nappaliba,ahol egett a kandallo.Lefektettem a kanapera,es fole hajoltam.Egy puszit nyomtam a homlokara,majd ezt mondtam.
-Vigyazok rad!Majd megcsokoltam.A nyakat kezdtem el szivogatni,amit o egy halk nyogessel nyugtazott.Lehuztam rola a nadragjat is,o egy kicsit habozott,de a kezet ratette a nadragom szelere,bolintottam egyett hogy lehuzhatja a mar kigombolt nadragot.Apro puszikkal halmoztam el a hasat,majd utana elkezdtem lehuzni rola a bugyijat.Kicsit megremegett a teste,lehetett rajta latni hogy meg nem volt ugy ferfival.
-Nyugalom!nem lesz semmi baj!nyugtattam.
-Bizom benned Zayn.mondta kisse rekedtes hangon.Gyorsan lerugtam magamrol a boxerem.Elotte megcsokoltam,es a bejarathoz helyeztem magam.Majd hirtelen beraktam neki.Felsikoltott,a fajdalomtol.Gyorsan letoroltem a legurdulo konnycseppet az arcarol,lassan kezdtem el magam mozgatni hogy megszokja.Ahogy kezdte megszokni,egy tobbszor nyogott fel.Minden egyes tolasnal egyre jobban folyt rolam az izzadsag.Ereztem hogy nincs sok hatra.Ekkor megszolalt Aria.
-Zayn...en mindjart...makogta.Tudtam mire celoz.Enis ezt ereztem.
-Enis mindjart csak bird ki kerlek!kertem.Majd mind ketten egyszerre nyogtunk fel.
lefekudtem a szonyegre a kandallo ele,es magamra huzta.Puszit nyomtam a vallara.
-Csodalatos voltal.mondta,majd lattam rajta hogy bele pirult a mondataba.
-Te is,kacsintottam ra.O csak mosolygott.Ekkor tudtam hogy bele szerettem.
*visszatekintes vege*
Mar lassan 1 es fel eve vagyunk egyutt Ariaval,es szeretem.Kb fel eve nagyon ossze kaptunk mikor megmondtam neki hogy ossze jottem a Little Mixes Perrie Edwardsal,de megnyugtattam ot,hogy nem fogom elhagyni.Igen lehet hogy igy egy szemetnek tunok,de szeretem oket.Azota Arianak vettem egy lakast Londonban,es igy legalabb a kozelemben tudhatom.Minden nap attol rettegek hogy lebukok Perrie elott,de vallalom a kockazatot.Eddig nem tudtam hogy lehet szeretni 2 embert,amig meg nem tortent velem is.Csodaszep
latvany latni ahogy Aria mellettem alszik.Elkezdtem simogatni a vallat,amire o megmoccant,es kinyitotta a szemet.
-Jo reggelt kicsim.mondtam neki majd megcsokoltam.-Kelj fel,mert ma elviszlek valahova.
-Neked is Zayn.valaszolt.majd megnezte az idot.Kikerekedett szemmel.nezett vissza ram.
-Ilyenkor Zayn?Meg csak 7 ora van! Egyaltalan hova viszel?kerdezte felemelt hanggal.De amint rajott hogy felemelte a hangjat,egybol lesutotte a fejet.Elpirult.Mint mindig ilyenkor,ha ilyen velem.
-Talaltam neked egy uj munkat.Tetszeni fog,cirogattam meg az arcat.
-Nekem jo a mostani allasom is!mondta idegesen.Ekkor erosen megragadtam a konyoket.
-Nem engedem hogy pincerno legyel,erted?Nem akarom vissza hallani,vagy latni ahogy beszologatnak neked,vagy letapiznak!Te az enyem vagy,erted?mondtam neki idegesen.
-Zayn...ez faj....mondta.Ekkor engedtem a szoritason,es bele neztem a szemebe,ami csillogott a konnyektol.
-Sajnalom...nem akartam eroszakos lenne,mondtam neki majd magamhoz oleltem.De o ellokkott magatol,es
felallt az agybol,majd ezt mondta.
-Akkor menjunk,majd el kezdett oltozni,Enis igy tettem,majd bezartuk a lakast,de kulon leptunk ki az ajton,es beultem a kocsimba,o meg az ovebe,es ugy kovetett engem.
Lassan oda ertunk,es leparkoltam.O is kovette a peldamat,majd egyutt leptunk be az epuletbe.
-Zayn...kezdte el mondani de felbe szakitottam.
-Tudom hogy modell szeretnel lenni,ezert beajanlottalak.Nem kell megkoszonnod!
-Koszonom Zayn.mondta amin en felnevettem.
Ekkor egy pasas jott felenk,majd bemutatkozott.
-Hello Hugo Hernandez vagyok!Te vagy Aria Dawson,az uj lany?
-Igen o az.valaszoltam neki Aria helyett.
-Nos akkor Bella Milfrood segedje leszel eleinte.mondta kedvesen.Tudtam hogy Aria ennek nagyon orul,ugyanis Bella a pelda kepe.Szeretek neki oromet okozni.
Ekkor nevetest hallottam a hatam mogott,egybol a hang iranyaba fordultam,ahol Harryt lattam meg egy ismeretlen lannyal.Megijedtem.Lattam rajta hogy o is meglepodott.Majd igy szolt.
-Zayn,te mit keresel itt?

2 megjegyzés:

  1. bocsiiii minden hibaert,de meg kernelek titeket,hogy komizzatok vagy valami,mert igy nem tudom,hogy mi a velemenyetek a tortenetrol,es hogy van-e ertelme irnom tovabb! xx

    VálaszTörlés
  2. most keztem és csak itt járok még de nagyon teccik eddig csak nyugodtan folytasd

    VálaszTörlés