2013. március 8., péntek

Tökéletes vagy. -9.fejezet


*Harry szemszöge*
Amikor Zaynnel elmentünk a fiúkhoz és Louis elmondta hogy Eleanor is fellép a londoni dívat heteken,akkor nagyon megijedtem.Nem nem magam miatt,hanem Zayn miatt!És lelkiismeret furdalásom volt,mert titkóloztam a fiúk elött.Minden elszoktam nekik mondani,de most nem tehettem.Zaynnek megigértem hogy a titkát nem mondom el senkinek,és ezt be is fogom tartani.Megbészéltük Louissal hogy mindannyian elmegyünk támogatne Eleanort,és mindenki hozza a párját.Zayn nagyon tiltakozott ez az ötlet ellen,de végül beadta a derekát.Úgy döntöttünk hogy elmegyünk és meglepjük Eleanort a próbán,de szomorú látvány fogadott minket.Eleanor sírt egy fotelban.Mindannyian oda mentünk hozzá,Louis probálta megnyugtatni,de nem sikerült.Folyton Bella nevét mondta,és egyből az a Bella jutott az eszembe.Azonnal felmentem a lépcsőn megkeresni őt,és meg is találtam.Megbeszéltük hogy elfogja mondani hogy mi tőrtént közte és Eleanor között.Örömmel néztem végig a békülésüket,utána  a fiúkkal elmentünk egy interjúra,közben Cara hivott telefonon.
-Szia kicsim,mi újság?Nagyon hiányzol.-mondta a készüléken keresztül.
-Szia,semmi újdonság!Megint megyünk egy interjúra,és szerintem a közelgő turnéról fognak minket kérdezni,ami nagyon unalmas lesz.-nevettem bele a telefonba.
-Jajj bocsi le kell tennem!Hívnak a másik telefonon,szia puszi,szeretlek!-mondta mielött kinyomta volna a készüléket.
Fél óra múlva megérkeztünk az interjú helyszínére,és egyből beinvitáltak minket az öltözönkbe,ami hatalmas volt.Mindenki leült a kiszemelt helyére.
Louis hirtelen hozzám szólt.
-Harry,honnan ismered ezt a Bellát?-kérdezte miközben bele harapott egy almába.
-Tegnap ismertem meg,de nem valami nagy szám a lány.-hazudtam.
Mert igenis nagyszám.Ő lenne a főnyeremény,de ezt még magamnak sem akarom beismerni. Megfogott a viselkedésével,a szemével,ahogy beszél.Egyszóval mindennel.De Carát is valamennyire szeretem,és lehet hogy Bella csak egy fellángolás.
-5 perc és kezdünk!-kiáltották kintről.Mindannyian elindultunk ki a studióba.
*Aria szemszöge*
Bella elvitt egy fodrászhoz,ami kiderült hogy ő a személyes fodrásza is.Féltem hogy olyan hajat fog nekem varázsolni ami egyáltalán nem illik hozzám,vagy túl merész,de hagytam magam.
-Kislány,neked milyen a hajad vége?És tiszta száraz is.-fogta a fejét a odrász.Nem mertem válaszolni neki,mert kissé megijesztett.Kb 1 órát ott lehettünk,és nagyon is tetszett a végkifejlett.Féltem hogy Zayn mit fog hozzá szólni,mert kicsit merész lett a frizurám,de Bella szerint egyszerűen tőkéletes lett.
-Még a ruha táradat is fel kell újjítani,mert ahogy elnézem az se árt!-mutatott végig rajtam Bella.
-Aria meg kell mutatnod amid van!Egy nő legyen magabiztos,és éreztesse a férfiakkal hogy őt tisztelni kell!Érted mire célzok?-kérdezte tőlem a második bolt után. -Azt hiszem értem,de szerintem ez mind felesleges.-mutattam a szatyrokra.
-Szerintem meg nem!Hallgass rám!Így minden férfit megkaphatsz majd!-mondya.Nekem ekkor eszembe jutott Zayn.Nem kell más nekem csakis ő,és én csal neki akarok megfelelni,senki másnak!A szívemet neki adtam örökre,és nem is akarom másnak adni!De ezt senkinek sem mondhatom el.És ez a legrosszabb hogy magamban kell tartanom.Ha megbánt,vagy valamivel meglep akkor nem mondhatom el a legjobb barátnőmnek,mert az sincs.Nem tudok senkivel sem össze barátkozni.Félek a csalódástól,és Zayn szerint jobb ez igy minden ahogy van.Szerintem meg nem!
-Min gondolkodsz ilyen sokáig?-hozott vissza Bella az életbe.
-Lényegtelen.-feleltem
-Ha te mondod,de most menjünk be a dívatházba,és megmutatom neked mindazt amit egy modellnek tudnia kell.-mondta és beültünk a kocsijába.  *Zayn szemszöge*
Még mindig azon a véleményen vagyok,hogy nekem nem kellene elmennem erre a dívat bemutatóra.Rettegek hogy lebukok! És ha oda kerülne a sor,tudnék egyáltalán választani közöttük?Nem hiszem.Harrynek igaza van.Ez nem mehet a végtelenségig.De én nem merek lépni.Az interjúnak hamar vége lett,és úgy elmentem volna Ariahoz,de neki dolga volt.Maradt Perrie.De hogy az igazat megvalljam nincs kedvem vele találkozni.
-Min jár az eszed tesó?-kérdezte tőlem Liam miközben leült mellém a kanapéra. -semmi haver! semmi.-mondtam neki,mire valaki fejbe vágott egy párnával.
-Héé ez melyikötök volt?-sziszegtem a fogaim között!
-Micsoda?Amugy Zayn jó a hajad.-mondta Niall,miközben egy szendvicset tömött magában.
-Mii?Miért mivan vele?-és futottam egyből egy tükörhöz.Szerencsére megnyugodhattam,ugyanis nem volt semmi baja.
-Niall ezért meghalsz!-kiáltottam el magam és elkezdtem futni a szöke srác felé!Mire ő elbújt Liam mögé.
-Zayn,hányszor mondjam hogy nem kergetözünk a lakásban?És nem fair,a kicsiket  kergetni!-mondta és lehetett látni hogy a szája szélében ott lapul a mosoly.Gondoltam egyet,és ráugrottam mire ő össze rogyott alattam.Niall a hátamra ült.és akkor jött Louis aki elkiáltotta magát!
-Kicsi a rakás!Kiabálta és ránk ugrott.Mindannyian röhögésben törtünk ki.Rájöttem hogy régóta nevettem ilyen jót!A fiúkkal úgy döntöttünk hogy megnézzük a Túlvilág szülöttjét.Niall már a címétől megijedt!Beraktuk a dvd-t és elkezdtük nézni a filmet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése