2013. március 15., péntek

14.fejezet. Éjszakázás

                                                


*Harry szemszöge*
Nagyon megsajnáltam őt! Sosem gondoltam volna
hogy ő ilyen helyzetbe kerül! Azt kivántam bárki
legyen az ő helyében csak őt ne lássam itt!
Amióta ismerem soha nem láttam őt ilyen
letőrtnek! Megesett rajta a szívem! Egész végig
fogtam a kezét.
-Ma éjszakára bent tartjuk!-mondta neki az a
fickó aki kihalgatta.
-És ha kifizetem a lábadékot?-kérdeztem a
fickótól.
-Rendben,de hnap reggel 6 órára itt legyen a kis
asszony! Nem hagyhatja el az országot,se a
várost!-intézte a szavakat Bella felé. Liam kint
várt minket. Mi hátra ültünk Bellával,és akkor
sem engedtem el a kezét.
-Jobban vagy?-kérdeztem tőle.
-Kicsit,de én félek! Nagyon! Mi lesz igy a
karrieremmel? Az életemmel? Harry,nekem a
modellkedés a mindenem!-kezdett el újra zokogni!
Mahamhoz öleltem!
-Hova vigyelek titeket?-fordult hátra Liam.
-Hozzám!-feleltem röktön.
-Harry ne hagyd magamra!-kérte tőlem Bella.
-Sosem foglak magadra hagyni! Igérem!-tettem
hozzá.
-De mivan Caraval?-kérdezte.
-Szakitottam vele! Nem szeretem őt!-mondtam a
szemébe. De ő elfordította a tekintetét.
-Sajnálom Harry!-mondta
-De mit?-kérdeztem tőle zavarodottan.
-Hogy igy rád akaszkodok! Nem akarok a terhedre
lenni. Vagyis...-kezdett bele,de én az újjamat a
szájára helyeztem.
-Sssh! Ilyet ne mondj!-mondtam neki,majd bele
pusziltam a hajába. Eper illata volt a hajának.
Elbódított az illata. Mégegyszer beszívtam az
illatát.
-Megérkeztünk!-mondta Liam. Ekkor kiszáltunk a
kocsiból és a házam felé vettük az irányt,
Bellát tamogatva az oldalamon! Szegény alig
tudott menni,annyira fáradt volt. Nem csodálom
hisz eléggé lefárasztották bent a rendőrségen.
Most teljesen más volt mint amilyen szokott lenni!
Ártatlan,védtelen,tiszta. Azt akartam hogy
mosolyogjon! Mint amikor mindig látom! Azt a
csibészes,egyben szexi mosolyt. Ha azt kérdezitek
mit érzek íranta,nem tudnám megmondani. Még
csak pár napja ismerem,mégis milyen sok dolog
tőrtént már körülöttünk. Azóta izgalmasabb az
életem,nem mintha eddig nem lett volna az,de ez most más!
Nem fogom engedni hogy lecsukják! Ha
kell lefizetem a birót,az esküdt széket,nem
érdekel! kinyitottam a bejárati ajtót,és
betessékeltem Bellát.
-Menj csak!-mondtam neki mosolyogva. Erre ő
biccentett egyett. Ahogy előttem ment,alaposan
végig néztem rajta. Hiába volt sötét,az alakját
tisztán ki tudtam venni. A melegítő ruha is jól
kiemelte az alakját. Akaratlanul is bele haraptam
a számba. Bementem a konyhába,és elkezdtem
neki csinálni egy szendvicset. Nem tudom milyen a
kedvence,de sonkás sajtosat csináltam neki amibe tettem még uborkát
is. Remélem ízleni fog neki. Amikor bementem a
nappaliba megláttam hogy egy képet tart a
kezében és azt nézi.
-Ő az anyukám,és a nővérem Gemma.-mondtam
neki mire ő ilyedtében felugrott a kanapéról. Erre
felnevettem. Nagyon vicces képet vágott.
-Ne nevess ki!-mondta és utána kinyújtotta a
nyelvét!-nevetett ő is. Jó volt látni őt végre
nevetni.
-Végre mosolyogsz!-ültem le mellé,és adtam a
kezébe a szendvicset. Amikor oda adtam neki,a
kezem hozzáért az ő kezéhez. Mintha áram csapott volna meg,bizsergést
éreztem az ujj perceimben. -Tessék edd meg!-
mondtam neki de megköszörültem a torkom mert
rekedtesre sikeredett a hangom. -Nem vagyok
éhes!-tiltakozott! -Nem érdekel! Akkor is megszed!- mondtam neki
ellentürést nem türő hangnemben. Elvette a
szendvicset,és bele harapott egyett. -Felmentem a
szobámba!-mondtam neki.-és elindultam. Kiváncsi
vagyok rá hogy utánam jön-e,ha igen akkor át
ment a teszten.
*Bella szemszöge*
Amikor megláttam Harryt,ahogy ott ül
mellettem,és fogja a combom,egyből melegség
öntött el. Hogy miért magam sem tudom,de egyből
megnyugodtam. Biztonságot sugárzott a teste
minden porcikájából. Olyan volt mintha bárkitől
képes lett volna megvédeni,bármilyen szituációban.
Teljesen megnyugodtam a karjaiban. Vele minden
olyan más lett. Engem is meg lepett hogy mi
mindent meg tud változtani egy dolog. Ebben az
esetben egy gyilkosság. Holnap már biztos a
cimlapokon leszek. És ez a gondolat megint
teljesen elszomorított. Tudom most más miatt
kellenne aggódnom,de ez is világ vége. Nekem
biztos az. Amikor Harry bejelentette hogy nála
leszünk az éjszaka,az egész testemben bizsergést
éreztem. Késöbb mikor már nála voltunk,és hozta
nekem a szendvicset akkor is ugyanezt éreztem.
-Felmegyek a szobámba.-monta Harry. Nagyon
meglepödtem ugyanis a tapasztalataim szerint
minden pasi ölt volna hogy velem legyen,erre ő
meg felmegy a szobájába,és itt hagy egyedül? Ez
most komoly? Szép lassan megedtem a
szendvicset és a tányért betettem a mosogatóba.
Alaposan végig néztem a házon,ami divatosan volt
berendezve. Mit mondjak elég jó izlése
van,hasonló az enyémhez. Amikor meguntam lent
a nézelődést,úgy döntöttem hogy felmegyek az
emeletre és ott iskörül nézek. Elöszőr egy vendégszobába nyitottam
be,ahol nem volt semmi érdekes. Utána egy másik
szobába nyitottam,ami szinte ugyanugy volt
berendezve mint az elöző. Utána jött a fürdőszoba.
Elég nagy volt 1 emberhez,de hát mit várok egy
világsztárhoz? És következett a következő ajtó,ami
egy újabb fürdő szobát takart. Itt nem néztem
annyira körül ugyhogy benyitottam az utolsó ajtón.
Szinte a vérem is megfagyott amit akkor láttam. Harry állt velem szemben,anya szült meztelenül.
Az arcán 1000 vattos mosly terült el,ami azt
eredményezte hogy megjelentek a kis gödröcskéi.
Hirtelen magához rántott. Az ágyékomnál éreztem
a férfiasságát,majd bele súgtogott a fülembe.
-Szexelj velem!-mondta csábosan,mire a hátam
megmerevedett. Ekkor megfogtam a tarkóját,és
magamhoz húztam. Megcsókoltam. Majd
eltávolodtam tőle,hogy a szemébe tudjak nézni.
-Én nem szexelni akarok!-mondtam neki mire ő
komoly arcot vágott. Újra megcsókoltam,és ezt
mondtam neki.
-Én szeretkezni akarok veled!-mondtam neki mire
ő szorosan magához húzott és újra megcsókoltuk
egymást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése