2013. március 4., hétfő

Aria - 3.fejezet



*Aria szemszöge*

Sosem felejtem el 2011.Dec.23-at.Akkor tudtam meg igazan mi is a szerelem.Bradford mindig is atlagos kis varos volt,a maga atlagos lakosaival.Soha nem keltette fel az emberek figyelmet.Egy ember kivetelevel.Regota tetszett.De sosem mertem hozza szolna.Az emberek leneztek engem.Mindig megbotlottam a sajat labamban,csondes vissza huzodo lany voltam.Mindenki kinevetett.Ot kiveve.Valami volt a szemeben ami megfogott.Csokolade barna szeme elvarazsolt.Mosolyogva emlekszek vissza az elso beszelgetesunkre,es a nala eltoltott elso alkalomra.
*visszatekintes*
Epp ultem az utcankban egy padon,mikor valaki megkocogtatta a vallam.
-Leulhetek?kerdezte mosolyogva.Ahogy felneztem,egy csodaszep barna szemparba botlottam bele.Mar regota figyeltem ot,amikor itthon volt,vagy a tv-ben.Meglepett hogy hozzam szolt,ugyanis nem hittem volna hogy meg emlekszik ram.Az altalanos iskola mar regen volt,es mindenki szamara lathatatlan voltam.
-P-persze.valaszoltam felenken.
-Miert ulsz itt egyedul?-kerdezte Zayn.-Gyere el hozzam ott felmelegedhetsz.ajanlotta.
-Te emkelszel ram?kerdeztem tole meglepetten.
-Mar miert ne emlekeznek?Te vagy Aria Dawson,aki mindig a legcsondesebb volt az osztalyban.Nevetett fel.En meg egyre lejjebb sulyettem a padon.Erre o felalt,elem allt,es a kezet nyujtotta nekem.
-Na gyere,ne keresd magad.Majd felhuzott maga melle.Egesz testem neki feszult az ovenek.Az uton sokat kerdezgetett rolam,hogy mi tortent velem az utobbi idoben,o is meselt magarol,hogy lett 4 csodalatos
baratja,akikre barmikor szamithat,es ok ugy szinten ra is.Meselte azt is hogy hianyzik egy no az eletebol,akivel barmit megoszthat,aki mellett alomra hajthatna a fejet.Akivel onmaga lehetne.Mar a fele utat megtettuk mikor neki allt szakadni az eso,futottunk a hazukig.Amikor odaertunk a verandara,kitort belolunk a nevetes.
-Hat ez kemeny volt,mondta mosolyogva.Majd kinyitotta az ajtot,es betessekelt.
-Egyedul vagy most itthon?kerdtem meg tole,mikor fele fordultam.Epp a vizes felsojet vette le.es dobta le a
foldre,ugyanis teljesen ataztunk.Ram nezett.A szeme csak ugy csillogott.
-Igen,es egy darabig egyedul is maradunk,mondta majd felem kozelitett.Hatralni kezdtem,de hamar rajottem hogy nincs hova menekulnom,ugyanis falnak utkoztem.Ram mosolygott majd megszolalt.
-At kene oltoznod neked is.vigyorgott ram.En nyeltem egy nagyot,ideges lettem.Elotte kene atoltoznom?A masik meg hogy mibe?Teljesen lefagytam mikor a kezemet beletette a tenyerebe,es az arcahoz rakta.Utana megpuszilta a kezfejem.Ebben a pillanatban gyorsan magahoz huzott,es megcsokolt.Idom sem volt ellokni magamtol,ugyanis jo erosen magahoz huzott.A Keze a polom ala csuszott,utana a hatamra,es kiakarta kapcsolni a melltartom,de meg idoben,lefogtam a kezet.
-Zayn kerlek ne.mondtam nagyon hallkan.
-Aria,kerlek engedd meg nekem hogy magameva tegyelek!Igerem hogy nem fogod megbanni!Tenyeremen foglak hordozni,sugtogta bele a szamba.Majd hirtelen lecsapott az ajkaimra.Es akkor a szivemre hallgattam.Majd levette rolam a polom.

1 megjegyzés:

  1. bocsiiii itt is minden hibaert,de nezzetek el nekem :( kezdo vagyok meg :') xx

    VálaszTörlés