2013. március 11., hétfő

Önvédelem - 12.fejezet


Koizzatok lécci! M xx









12.fejezet.Önvédelem
*Harry szemszöge*
Szembe jött velem Bella és nekem az állam a földet súrolta.El sem tudtam képzelni hogy lehet még ennél gyönyörübb.Ahogy láttam Zayn is olyan állapotba került mint én.Hiába 19 éves vagyok,a hormonok csak úgy tombolnak bennem.Elképzeltem hogy mi mindent tehetnék vele.Ahogy alattam fekszik,teljesen kivan szolgáltatva nekem.A szám is kiszáradt a gondolattól.A ruha amit viselt kiemelte az alakját,amit én most előnyben részesítettem.Zayn valamit oda súgott Ariának,amin a lány fülig pirult.Ekkor Bella hozzám szólt.
-Tetszik a ruha?-kérdezte csibészesen.
-Igen,de hol van Cara?-probáltam úgy csinálni mint akit nem érdekel hogy milyen ruha van rajta.
-Dolga van,még.-Biztos jönni fog.-tette hozzá flegmán.Ezen megörültem,szóval féltékeny Carára.Nem baj legyen csak az.
-Aria,eszméletlenül nézel ki!-fordultam az emlitett lányhoz,aki lehajtottam a fejét,és elmormolt egy köszönömöt.Aztán felnézett,és ezt mondta.
-Bella érdeme,ha ő nem erőszakoskodik,akkor nem vettem volna fel ezeket,és nem változtattam volna a külsömön.-mondta.Sejtettem hogy Bella keze van a dologban,de hogy ennyire,azt már nem.
Lassan elkezdődött a bemutató,és a lányok csodálatosan néztek ki a szebbnél szebb ruhákban.Amikor egy ismeretlen lány ment a kifúton,a háttérben felcsendült a LWWY.Niall elkezdte dúdolni,erre Liam karon ütötte.Amikor vége lett mindannyian a backstage-be mentünk,ahol megvártuk a lányokat.Egy alakot láttam Bella öltözöjénél,ahogy bemegy hozzá.Nem tudtam kivenni a sötétség miatt hogy ki az,de nem is volt rá időm,mert Cara egyből letámadott.
-Na milyen voltam?-kérdezte vidáman.
-Jó volt.-feleltem.
-Csak ennyit mondasz?Hogy jó volt?Bellának nem ezt mondanád.-mondta szemrehányóan.
-Cara,ezt nem itt kéne megbeszélnünk.Sokan vannak körülöttünk,akárki meghallhatja.-mondtam neki.
-Talán félsz hogy meghallják?Hogy holnap az újságokban lesz a veszekedésünk?-kiabálta.
-Elég legyen Cara!Majd otthon mindent megbeszélünk,de ne itt.-mondtam neki.Megakartam puszilni az arcát, de ő elfordította.
-Bele szerettél igaz?-tette fel kérdést.
-Cara...-kezdtem bele.
-Nee! Hagyd! Nem kell folytatnod! De most hagyj magamra.-mondta.Elindult,de vissza fordult,és ezt mondta.
-Még látjuk egymást Harry!-ezzel ment el.Néztem ahogy távolodik tőlem,és láttam hogy Bella öltőzöje felé veszi az irányt.Utána akartam menni,de Niall megfogta a kezem.
-Gyere! Most bontottunk ki egy pezsgőt,márcsak te hiányzol. Jobbnak láttam hogy elmenjek velük inni,ezért igyis tettem.
*Bella szemszöge*
Harry egyszerűen szexin nézett ki az öltönyében. Alig volt időm vele beszélgetni,mert hamar elkezdődött a bemutató. Egész végig magamon éreztem a tekinetét. Égette a böröm,szinte lángoltam. Amikor vége lett egyből bementem az öltőzömbe,ugyanis rosszul éreztem magam. Le kellett ülnöm egy kicsit hogy jobban legyek. Egyszer csak kivágodott az ajtó,és Tom jött be rajta.Elkezdett felém jönni,én meg csak hátráltam.Nagyon megijedtem,ugyanis látszott rajta hogy holt részeg. Nem tudtam tovább menni,mert már a falat súrolta a hátam.
-Meg vagy!-mondta majd neki nyomott a falnak. Elkezdte csókolni a nyakam,amitől összerezzentem. Az alcohol szag csak úgy dölt belőle. Hirtelen ellöktem magamtól,amitől ő elesett. Nagy nehezen felállt és pofon vágott. Ledöntött a kanapéra,és letépte rólam a ruhát. Ütöttem a hátát,fejét ahol csak értem.
-Kérlek engedj el! Nem akarom ezt! Tom!!!-kiabáltam.
-Nem! Most bepótolunk mindent aranyom,erzt garantálom.
-De holt részeg vagy! Én igy nem akarom! Kérlek! Majd holnap!-kérleltem. Ekkor
ismét pofon vágott. Éreztem hogy a szám széléből elkezd folyni a vér. Kezdtem legyengülni,ekkor vettem észre a fejem fölött lévő vázát.
Amig ő a hasam csókolgatta,én addig megfogtam a vázát,és a fejéhez vágtam mire ő össze esett felelettem. Ekkor vettem észre hogy Cara minket néz.
-Cara! Kérlek segíts leszedni rólam!-mondtam neki sírva. Erre ő csak a fejét rázta,de közelebb jött hozzám.
-Bella,Bella.-mondta ki lassan a nevem.
-Ekkor megvizsgálta Tom pulzuzást. Vagyis csak vizsgálta volna,mert nem volt neki. Ekkor zokogásban törtem ki! Megöltem őt! Nem tudom hogyan de megöltem. Pedig csak fejbe ütöttem egy vázával. De ez csak őnvédelem volt! Emiatt nem csukhatnak le? Én azt nem élném túl. Megöltem egy embert. Sosem gondoltam volna hogy idáig fajulnak a dolgok,de mégis megtőrtént. Akár milyen ember is volt Tom,ezt nem érdemelte meg! Milyen ember vagyok én?
-Bella hivom a rendőrséget.-mondta Cara mire én összerezzentem ismét.

2 megjegyzés: