2013. március 6., szerda

Megkapsz,de ... -5.fejezet


*Bella szemszöge*
Megfordultam hogy megnézzem,ki válaszolt helyettem.Tom volt az.Teljesen kiment a fejemből hogy ő is itt lesz.Oda mentem hozzá,és megöleltem.
-Szia,azt hittem már nem is jössz el.-mondtam neki mosolyogva.Ha Cara is hozz magával valakit,aki pontosabban a barátja,akkor én miérte vigyek?Ráadasul ugy kell csinalnom mintha a pasim lenne.
Oda vezettem Caraekhoz,es igy szóltam.
-Bemutatom nektek a barátomat Tomot.Harry és Tom kezet ráztak,Carat pedig 2 puszivalköszöntötte,amit én nem néztem jó szemmel.
-Akkor indulhatunk?-Kérdezte Harry,es felém fordult.
-Persze,de hova meggyünk?tudakoltam.
-Funky Buddha?vetette fel az ötletet Cara.
-Akkor menjünk,Mondta Tom,és kézen fogott,Harryék is követték a példánkat,és elindultunk.
Külön kocsival mentünk.
Beültem Tom mellé,es egyből rálépett a gázra.
-Na igye figyelj.-Kezdett bele.
-Úgy fogsz viselkedni ahogy monst elmondom,értve vagyok?-mondta majd megszorította a combom.Fájt a szorítása,de tűrtem.Ilyenkor jobbha úgy viselkedek vele ahogy ő mondja.
-Ahogy akarod,de én nem fogok úgy viselkedni mint egy kurva.Vannak határok Tom amiket szeretném hogy te is betarts.-válaszotam.
-Itt most en szabom meg a szabályokat,drága Bella.Majd kezét rávezette a tarkómra,és meghúzta a hajam.
-Értve vagyok?!kiabálta.
-Engedj el!-mondtam neki kissé idegesen,utálom ha valaki birtokolni akar.Talán ezért nem szeretek komolyan kapcsolatban élni.Ez hozzá tartozik a személyiségemhez.
-1.Nem táncolhatsz ezzel a Harry gyerekkel.-2.Mindig mellettem leszel.Nem mehetsz sehova az engedélyem nélkül.-sorolta fel a terveit.
-És 3.Nyúlt a combom közé.-Ma éjszakát velem fogod tőlteni,mert délelőtt meglógtál előlem.
Lassan oda értünk,Harryék már vártak minket a bejáratnál.
A hátsó bejarátnál mentünk be,hogy ne keltsünk nagy feltűnést.
Leültünk a bár pulthoz,és a csapos felénk fordult.
-Mit kértek?-Kérdezte mosolyogva.
-Mi kérnénk 2 whiskyt.-felelte Tom.
-Akkor mi is,-mondta Cara.
Sorra fogytak el a poharak,és már látszott rajtunkhogy eléggé be voltunk rúgva.Tom elhívta Carat táncolni,igy kaptam az alkalmon,és elindultam egyedül táncolni.Ritmusra mozgattam a csípőm.Egyszerre csak arra lettem figyelmes hogy két kéz megfogja a derekem,és maga felé fordít.Harry volt az.Szeme csillogott.Nem lehetett tudni,hogy a piától,vagy a vágytól.Együtt mozogtunk a zenére.Kezdtünk eltávolodni a tömegtől,es már csak arra eszméltem fel,hogy egy sarokban vagyunk,ami tele van boxokkal.Ledöntöttem oda Harryt,felé tornyosultam,és gyorsan rátapadtam azajkaira.Ugy illettek össze az ajkaink mint a puzzle darabkák.Nyelvünk versenyeztek egymással.Majd hirtelen megszólaltam.
-Megkapsz,de akkor szakíts Caraval.Mondtam neki mosolyogva.Erre kitágultak a szemei.Láttam rajta hogy habozik.
-Adj egy kis időt!válaszoltam,utána megakart csókolni,de elhajoltam,
-A-a.Majd akkor ha ott hagyod őt.Majd lemásztam róla,és ott hagytam.A tömegből,Tom jött felém,elég ideges lehetett ugyanis mindenkit félre lökött az útjából.Amikor felém ért,megfogta a csuklóm,és kifelé húzot
a teremből.Amint kiértünk,azon nyomban,rám kiáltott.
-Mégis mit képzelsz te magadról?!Nem megmondtam hogy azt csináld amit mondtam?!-üvöltötte bele a képembe.Utána elkezdett pofozni.Teljesen bepánikoltam,lefagytam.Nem tudtam hogy hogyan reagáljak,ezt az oldalát még sosem mutatta nekem.Ekkor egy kar húzott el onnan.
*Harry szemszöge*
Amikor ott hagyott a boxban,lefagytam.Mégis mit csináltam?Megcsaltam Carat.Jó csak egy csók volt,de akkor is.És megigértem Bellának hogy szakítani fogok veleNem is merek magamra.Egyszer csak arra lettem figyelmes hogy Tom Bellát cibálja ki a barból.Utána indultam,de Cara lefogott.
-Hova mész?Hagyd őket békén.mondta
Nem hallgattam rá,csak mentem a fejem után.Ahogy kileptem az utcára,azt vettem észre hogy Tom üti Bellát.Beütöttem egyett Tomnak,aki szét terült a földön.Fogtam Bella kezét,és elindultam vele a kocsim felé....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése