2013. augusztus 8., csütörtök

FONTOS KÖZLEMÉNY!!! OLVASSÁTOK EL KÉRLEK!!



Sziasztok. Úgy döntöttem hogy még 6 rész lesz a tőrténetről. Mivel legalább van 19 kővetője a blognak MINIMUM 10 kominak meg kell lennie hogy legyen második évad, ugyanis felmerült bennem a második évad alapja. Ha erre a bejegyzésre meglesz a 10 komi akkor lesz, ha nem, akkor meggondolom hogy legyen.:)) Kérlek ne hagyjatok cserben. ui: szeretlek titeket amiért olvastok. Holnap új rész.
Aug. 30-ig lehet szavazni rá hogy legyen második évad.
M.

11 megjegyzés:

  1. Legyeen második évaad:)))

    VálaszTörlés
  2. legyen második évad!!!!

    VálaszTörlés
  3. nagyon szeretem a történetet <3

    VálaszTörlés
  4. kérlek legyen második évad.:))

    VálaszTörlés
  5. Szia, szerintem legyen második évad mivel nagyon jó ez a blog, én nagyon szeretem!:)

    VálaszTörlés
  6. Kérlek legyen.:) imádom a blogod.:)

    VálaszTörlés
  7. kérlek legyen!!!!

    VálaszTörlés
  8. várom már a következő részt és remélem lesz második évad !!! :D

    VálaszTörlés
  9. Még szép,hogy legyen:D Nem is tudom mit csinálnék,ha nem lenne*---*

    VálaszTörlés