2013. augusztus 2., péntek

42.Fejezet -"Harry Styles apa lesz?"



*Harry szemszöge*

 Miért kell mindennek annyira bonyolultnak lennie az életben? Vagy csak nekem az? Talán én teszem azzá? Miért fáj a szív ha valaki szerelmes? Ha akkor mindig meglátogattam volna a börtönben, nem Louis karjaiban lenne, hanem az enyémben. Én csókolnám, mellettem hajtaná álomra a fejét. Annyira aranyos volt azzal a kisfiúval akit magával hozott az utcáról, mikor Ghana-ban voltunk. Törödött vele, mintha a saját gyereke lett volna.Annak ellenére hogy fiatal, már most eltudnámképzelni édesanyának. Irigylem Zayn-t, mert ő apa lesz még ha nem is tud róla. Lelkiismeret furdalásom lesz ha erre gondolok hogy én tudom ő pedig nem. Próbáltam a kórházban rávenni Aria- t hogy mondja el Zayn-ek de hajthatatlan volt. Minden nap edzeni járok, hogy erősebb legyek, jobban nézzek ki. De a fő cél hogy kiverjem a fejemből Bella-t. Miért szeretjük egymást ha nem lehetünk együtt? Mi értelme így az egésznek? Ő szenved, én szenvedek, így a többiek is szendvednek velünk együtt, mert ők látnak minket tudják mi a helyzet. Gyűlölöm ezt a helyzetet amibe kerültünk. Niall-nek milyen jó hogy neki nem kell a szerelem miatt aggódnia. Engem állítottak be nőcsábásznak, szoknya percérnek aki csak kihasználja a lányokat, nőket. De erre rá is szolgáltam. A hírnév megváltoztatt nem az a Harry Styles volt a pékségből, hanem a One Direction Harry Styles-a. Megváltoztam ami ellen már nem tudok tenni. Simon is szólt már nekem hogy rossz úton járok, kezdve a tetkókkal. Szinte alig van olyan felület a testemen ahol nincs tetkóm. Az se tetszett neki mikor összejöttem a híres country énekesnővel Taylor Swift-el. A mostani helyzetemről is megvan a véleménye, miszerint egy 19 éves éretlen fiú vagyok, aki gyereket csinált egy modellnek, aki ráadásul rákos. Cara elmondta Simon-nak hogy apai örömök elé nézek, bár szívem szerínt Bellával közösen várnék babát. Édesanyám is nem tetszését nyílvánította telefonban, ahogy nővérem is miszerint egy balfasz vagyok. Ami a 1 órával ezelőtt. Márti Ranyhóczki legrosszabb hogy igazuk van. Ha volt eszem arra hogy lefeküdjek vele, akkor arra is kellett volna hogy védekezek. Azt hittem hogy szed fogamzásgátlót, de nem szedett. Annyira új nekem ez az egész helyzet. Nem így terveztem az életemet hogy 19 évesen apa leszek, de ha már így hozta a sors akkor állok elébe. Jó embert fogok belőle nevelni, olyat aki nem lesz olyan mint én most. Nem fogom neki engedni hogy azokat a hibákat kövesse el mint én. Amióta edzek sokszor lettem rosszul. Élelem alig jut a szervezetembe, viszont sokat iszom vízet. Ráadásul ebben a melegben ami most van nyáron nem lehet kibírni. Folytatjuk a turnénkat és őszíntén megmondva én ennek cseppet sem örülök. Látnom kell Louis önelégült képét, vagy hallanom mikor Bellával beszélgetnek. Legszívesebben beverném a képét amiért elvette a barátnőmet. Ő volt a legjobb barátom, a bizalmasom de amilyen hirtelen jött olyan gyorsan ment is. Talán azért tette, mert mielőtt bemutattom Eleanornak, előtte mi kavartunk? De hát akkor még nem is ismertük egymást Louis-al. Nem értem őt. Olyan gyerekesen viselkedik hogy így akar rajtam bosszút állni. De nem hülye. Pont jó helyen akar megbántani tudja hogy mi a gyengém. Hiába vesznek sokan körül mégis egyedül érzem magam. Csak egy ember tudna felvidítani, teljessé tenni az életem, és az csak Bella. Telefonom csengő hangja zavarta meg a gondolat menetemet. Benyúltem a zsebembe, de ott nem találtam. Megnéztem az asztalon is de ott se volt. Hova tehettem? A fotel alatt találtam meg, így még talán időben vettem fel. 
-Igen?-szóltam bele. 
-Simon vagyok Harry. Azonnal talákoznunk kell.- válaszolt kissé ridegen. 
Kirázott a hideg. Ha Simon így beszél akkor nagyon ideges lehet. 
-Történt valami?-kérdeztem.
 -Vedd meg az új Cosmopolitan magazint. Cara van a címlapon, és benne egy interjúval a rólad és a közös babával. Nem gondolod hogy ezt velem is meg kellett volna beszélni hogy mit hoztok nyilvánosságra?-kiabált a telefonon keresztül. 
-Én nem tudtam erről az egészről. Cara-val régóta nem beszéltem.- válaszoltam feszülten. 
-Nem érdekel. Figyelned kellett volna rá hogy mit mond, tesz. Örülj neki hogy nem azt a feltételt adtam hogy vettesétek el. 
-Nem ölnék meg egy gyereket, főleg nem a sajátomat.-emeltem fel én is a hangom. 
-New York-ban vagyok, találkozzunk a Szabadság szobor bejáratánál. Ne késs.-mondta majd kinyomta a telefont. 
Ezt nem híszem el. Nem elég hogy nem Cara-t szeretem, tőle lesz gyerekem de még nyilvánosságra is hozza. Fogadni mernék rá hogy ki akar készíteni. Lehet hogy Bellának igaza volt? Talán nem is tőlem van a gyerek? De akkor kitől? Nem, Cara csak nem hazudna ilyenben. Erre azért nem lenne képes. Gyorsan felmentem az internetre beütöttem a cosmopolitan újság honlapját. Gyorsan kiadta, így nem kellett sokat várnom rá. Simon-nak igaza volt. A címlapon Cara volt. Vidáman mosolygott, és egy babát tartott a kezében. A fő cím pedig ez volt."Harry Styles apa lesz?" Idegességemben földhöz vágtam a telefonomat, ami darabokra esett. Miért történik ez mind velem? Egy szánalmas balek vagyok. Nem elég hogy Cara állapotos tőlem, de még rákos is. Ezzel neki is tönkrettem az életét. Bella is csalódott bennem akkor mikor megtudta, így löktem Louis karjaiba. Legutolsó sorban pedig az én életem is tönkre tettem. Innen hogyan tovább?

2 megjegyzés: